-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 08 03

Kauno „Akropolyje“ atsisakius apie avariją pranešti per garsiakalbius buvo kviečiama policija

Kauno „Akropolio“ automobilių stovėjimo aikštelėje įvykus eismo įvykiui pagalbos nesulaukę kauniečiai pasipiktino prekybos centro pozicija. Prekybos centras, žmonių atsiprašė.
Kauno „Akropolis“
Kauno „Akropolis“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Šeštadienį į nemalonų incidentą papuolė skaitytoja Dovilė. Mergina automobilių stovėjimo aikštelėje pamatė kaip visureigis čekiškais numeriais nubraukė „Subaru“ automobilio šoną. 

Pamačiusi, kad visureigis ketina išvažiuoti pilietiškai nusiteikusi kaunietė nepabūgo prieiti prie vairuotojo ir pareikalauti susirasti nukentėjusio automobilio savininkus bei pranešti apie eismo įvykį.

„Užsirašiau to automobilio numerius, nors jie ir čekiški, bet vairuotojas lietuvis. Sutarėm, kad jis nueis į informacijos centrą ir paprašys, kad per garsiakalbius pakviestų apgadinto automobilio savininkus“, – 15min.lt pasakojo Dovilė.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Kauno „Akropolis“
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Kauno „Akropolis“

Mergina teigė, kad informacijos centre buvo pasakyta, kad jie turi laukti kol automobilio savininkai prie automobilio sugrįš patys, nes garsiakalbių sistema naudojama tik pranešimams apie pasimetusius vaikus.

Avariją padaręs vairuotojas už apgadinto automobilio valytuvo užkišo lapuką, kuriame parašė savo telefono numerį ir išvažiavo.

Grįžę „Subaru“ savininkai mėgino susisiekti su kaltininku, nepavykus buvo iškviesta policija, kuri surado prasižengusį vairuotoją bei surašė protokolą.

„Norėčiau padėkoti tai merginai, kuri galėjo tiesiog ignoruoti įvykį, bet to nepadarė ir pranešė apie pažeidimą“, – sakė „Subaru“ atvykusi moteris. Ji teigė, kad prekybos centre lankėsi su šeima ir taip pat stebėjosi, kodėl nebuvo galima apie įvykį pranešti per įgarsinimo sistemas.

„Būtumėm tuoj pat atėję iki automobilio, sutaupę ir laiko, ir nervų“, – sakė moteris.

Susisiekus su prekybos centro atstovais šie pažadėjo pasidomėti situacija, nes įgarsinimo sistema kaip tik ir skirta tokiems atvejams.

„Paprastai tokiais atvejais visada pranešame, būna kad ir automobilį kas užstato, reikia patraukti. Apgailestaujame, kad buvo susidariusi tokia situacija. Įvyko nesusipratimas, prekybos centras atsiprašo savo lankytojų“, – sakė Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.

Moteris pažymėjo, kad jeigu reikės nukentėję žmonės galės gauti ir vaizdo įrašus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius