Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2017 07 19 /16:38

Kauno iššūkis „Lietuvos geležinkeliams“: už galimybę nemokamai vežtis dviračius pažadėjo dovaną

Dviračių revoliuciją pradėjęs Kaunas nusitaikė į dar vieną situaciją, galinčią palengvinti gyvenimą dviratininkams. Kauno vicemeras Povilas Mačiulis feisbuke patalpintame vaizdo klipe kreipėsi į „Lietuvos geležinkelius“, siūlydamas koreguoti kainodarą, papildomai apmokestinančią dviračius vežančius keleivius, – informuoja Kauno miesto savivaldybė.
Kauno iššūkis „Lietuvos geležinkeliams“
Kauno iššūkis „Lietuvos geležinkeliams“ / Kauno miesto savivaldybės nuotr.

„Kauno savivaldybė meta iššūkį „Lietuvos geležinkeliams“. Jeigu jūs padarysite, kad bilietas važiuojant iš Vilniaus į Kauną ir iš Kauno į Vilnių nekainuos papildomai vežantis dviratį, mes jums prie geležinkelio stoties įrengsime dviračių laikymo erdvę. Dirbkime kartu, kad dviratininkystė Kaune ir visoje Lietuvoje populiarėtų“, – teigė vicemeras P.Mačiulis.

Šiuo metu važiuojant traukiniu iš Kauno į Vilnių arba atvirkščiai už dviratį reikia sumokėti net 47,4 proc. bilieto kainos. Tai reiškia, kad pasirinkus greitąjį traukinį, bilietas žmogui su dviračiu kainuoja 9,24 euro, kai tuo tarpu be dviračio – 6,27 euro. Jei „Lietuvos geležinkeliai“ priims šį iššūkį ir pakoreguos kainodarą, Kauno miesto savivaldybė prie geležinkelio stoties įrengs modernią dviračių saugyklą.

Kaune dviračius nemokamai galima vežtis tiek viešajame transporte, tiek funikulieriuose. Taip pat tokią paslaugą taiko ir tarpmiestiniai „Kautros“ autobusai. Dviračių revoliuciją „Like Bike“ paskelbęs Kaunas ketina tapti pirmuoju miestu Baltijos šalyse, visiškai pritaikytu dviratininkams.

Revoliucijos sudėtyje – nauji dviračių takai, dviratininkams skirtos žalios juostos gatvėse, dviračiams pritaikyti šaligatviai, tūkstantis naujų dviračių stovų ir daugybė kitų pokyčių.

VIDEO: Kauno miesto savivaldybės iššūkis „Lietuvos geležinkeliams“

Kaunas siekia per artimiausius trejus metus kasdien dviračiais besinaudojančių miestiečių skaičių padidinti 5 kartus.

16.30 val. „Kautra“ priminė apie save

Po Kauno miesto vicemero mesto iššūkio, į žiniasklaidą kreipėsi „Kautros“ vadovybė, patikinusi, jog laikinosios sostinės valdžia užmiršo, kas iš tikro pradėjo dviračių revoliuciją mieste. Kol dovanomis skatinami „Lietuvos geležinkeliai“, autobusais dviračiai nemokamai iš Vilniaus į Kauną ir atvirkščiai vežami jau seniai. Tik niekas jų už tokį sprendimą neapdovanojo.

Keistas pasirodė savivaldybės iššūkis “Lietuvos geležinkeliams” ir noras pastatyti dviračių laikymo vietą nemokamai, jei jie pradės dviračius vežti nemokamai. Dviračius nemokamai vežame nuo 2010 metų, bet nesulaukėme nei nemokamų dviračių laikymo aikštelių, nei kitų panašių iššūkių iš miesto atstovų.

Kaip teigiama „Kautros“ pranešime spaudai, dviračių revoliuciją pradėjęs Kaunas pamiršo pagrindinius dviračių revoliucionierius mieste. Vicemeras P.Mačiulis feisbuke kreipėsi į „Lietuvos geležinkelius“, siūlydamas papildomai neapmokestinti dviračius besivežančių keleivių. Vis tik vicemeras pamiršo (ar nežino), kad dviračius „Kautros“ autobusais keleiviai vežasi nemokamai jau nuo 2010 metų.

„Patys būdami dviračių entuziastais ir išgirdę apie savivaldybės akciją populiarinti dviračius mieste labai nudžiugome. Vis tik keistas pasirodė savivaldybės iššūkis “Lietuvos geležinkeliams” ir noras pastatyti dviračių laikymo vietą nemokamai, jei jie pradės dviračius vežti nemokamai. Dviračius nemokamai vežame nuo 2010 metų, bet nesulaukėme nei nemokamų dviračių laikymo aikštelių, nei kitų panašių iššūkių iš miesto atstovų“, – pasakojo „Kautros“ marketingo vadovas Mindaugas Sakalauskas.

Kelionė iš Kauno į Vilnių “Kautros” autobusu kainuoja nuo 6 eurų. Jei nori kartu vežtis savo dviratį jį vežiesi visiškai nemokamai.

„Paantrindamas vicemerui galiu pasakyti, kad kelionė „Kautros“ autobusu į Vilnių be dviračio kainuoja 6 eurus, o keliaujant su dviračiu taip pat 6 eurus. Matematika labai paprasta – dviračio vežimas yra nemokamas. Skatiname darnų keliavimą nelaukdami papildomų iniciatyvų ar nedalyvaudami tarptautiniuose projektuose“, – šypsojosi M.Sakalauskas.

„Kautros“ tarpmiestiniais autobusais dviračius vežtis galima nemokamai ištisus metus. Įmonė įsigijusi per 80 dviračių laikiklių. Vienas laikiklis gali vežti nuo 3 iki 7 dviračių vienu metu. Autobusai, neturintys laikiklių dviračius veža bagažo skyriuje.

„Dviračius nemokamai vežame visoje Lietuvoje. Didžiausi srautai susidaro tarp didžiųjų Lietuvos miestų bei kurortų – Druskininkų, Anykščių, Birštono ir aišku pajūrio. Nors ši vasara gerais orais ir nelepina, matome didelį aktyvumą vežantis dviračius autobusais“, – kalbėjo M.Sakalauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius