Prieš filmo pasaulinę premjerą žurnalas „Lamų slėnis“ ir kūrybinė studija „PetPunk“ kartu su „Kino pavasariu“ pakvietė į kavos barą „Crooked Nose & Coffee Stories“, kur N. Jurevicius skaitė paskaitą apie personažų dizainą. Pristatydama svečią, filmo „Virsmas“ prodiuserė Miglė Pelakauskė teigė, kad daugelis Nathaną vadina kūrybos mašina, nes „jis nepaliauja kurti, modifikuoti jau įgyvendintas idėjas“.
Savo paskaitą N. Jurevicius pradėjo nuo pasidalijimo, kas jam yra įkvėpimas. „Tai lyg kvėpavimas – įkvėpdamas visa, kas mane supa, iškvėpiu tai savo veikėjų, sukurtų pasaulių pavidalu“, – kalbėjo jis. Pasak menininko, visa kas mus supa – pastatai, augalai, žmonės, įvairios detalės – gali tapti įdomiais personažais. Jo kūryba remiasi būtent savitų personažų vystymu. Vieni garsiausių yra Pelėda ir Scary Girl.
Daug įkvėpimo Nathanas pasisėmė iš savo senelio keramikos dirbinių. Jo lietuvis senelis Antrojo pasaulinio karo metais pateko į fašistinės Vokietijos koncentracijos stovyklą, kur sutiko savo būsimą žmoną iš Latvijos. Kartu jie pabėgo į Australiją. Nathano tėtis vis dar puikiai kalba lietuviškai, o štai Nathanui senelis savo šaknis perdavė ne kalbiniu, o vaizdiniu pavidalu. Tradicinius lietuviškus motyvus turinti senelio keramika inspiravo Nathaną sukurti ne vieną personažą, o koplytstulpių nuotraukos – išskirtines figūras animacijoje.
Tačiau didžiausias jo įkvėpimo šaltinis jau daugiau nei septynerius metus yra pelėdos. Pasak Nathano, pelėdos tapo jo obsesija, įvairiausias jų detales animatorius perkelia kitiems veikėjams. Mediniai Nathano žaislai kuriami „KidRobot“ užsakymu, įgauna pelėdiškas akis, o magiškos pilys stogus puošia pelėdų skydais.
Tiesa, visi Lietuvių folkloro motyvai, o taip pat ir mitologija, Nathano kūryboje transformuojami ne vieną kartą ir virsta savita paties išgalvota mitologija. Įvairiausios būtybės, kad ir baubas, jo piešiniuose, animaciniuose filmuose ar žaidimuose įgauna įvairiausius netikėtus pavidalus. Kadangi iliustratorius jungia senelio šalies tradicinius motyvus su šešiasdešimtųjų kompanijos „Disney“ ar Goya grafika ir japonų kultūrai būdingais 6–7-ojo dešimtmečių žaislais.
Plačiau apie filmą skaitykite čia.