„Manau, kad tiek sostinės, tiek kitų didžiųjų miestų gyventojams svarbu gauti greitas ir objektyvias žinias, atspindinčias jų miestų realijas bei įvykius pasaulyje, – teigia „15min” generalinis direktorius Tomas Balžekas. – Pastebėjome, jog ekonominiu sunkmečiu susidomėjimas mūsų dienraščiu išaugo – žmonės vis dažniau ieško galimybės pasinaudoti nemokamais informacijos kanalais.“ T.Balžeko nuomone, anksčiau ar vėliau visa spauda ims galvoti apie būdus, kaip lengviau pasiekti skaitytojus.
Šių metų kovo–gegužės mėnesiais rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup” atlikto tyrimo duomenimis, dienraštis „15min” 15–74 metų amžiaus grupėje Vilniuje turi 24,7 proc. vidutinės skaitytojų auditorijos, („Lietuvos rytas“ – 22,6 proc., „Vakaro žinios“ – 14,6 proc. ir „Respublika“ – 12,3 proc.), Kaune – 32,7 proc. („Kauno diena“ – 29,7 proc., „Vakaro žinios“ – 14,6 proc., „Lietuvos rytas“ – 14,5 proc., „Respublika“ – 4,3 proc.), o Klaipėdoje – 50,6 proc. („Klaipėda“ – 35,6 proc., „Vakarų ekspresas“ – 31,1 proc., „Respublika“ – 11,5 proc., „Lietuvos rytas“ – 11,4 proc.).
Atlikto tyrimo duomenimis, „15 min“ Vilniuje turi vidutinę 112,2 tūkst., Kaune – 92,8 tūkst., Klaipėdoje – 50,6 tūkst. lojalių skaitytojų, skaitančių kiekvieną laikraščio numerį, auditoriją. Dienraštį skaito vidutines ir didesnes nei vidutines pajamas gaunantys šių didžiųjų miestų gyventojai.
Į lyderių gretas veržiasi ir naujienų portalas 15min.lt – šių metų pavasarį portalas sulaukė didžiausio skaitytojų susidomėjimo nuo savo gyvavimo pradžios. „GemiusAudience“ tyrimo duomenimis, svetainės auditoriją sudaro daugiau kaip 380 tūkst. realių lankytojų. Palyginti su 2009 m. sausiu, bent vieną kartą per mėnesį svetainėje apsilankiusių žmonių skaičius išaugo 9 proc., o nuo 2008 m. spalio – beveik padvigubėjo.
Pagal puslapio peržiūrų skaičių šį pavasarį naujienų portalas 15min.lt pasiekė ketvirtą poziciją po delfi.lt, lrytas.lt ir alfa.lt. Nuo metų pradžios 15min.lt puslapio peržiūrų skaičius pakilo 11 proc., o nuo 2008 m. rudens – išaugo net 4,7 karto ir šiuo metu siekia 7,1 mln. peržiūrų per mėnesį.
Naujienų portale 15min.lt lankytojai vidutiniškai praleidžia 37 min. per mėnesį. Didžiausią portalo realių lankytojų auditoriją sudaro 18–25 ir 25–34 metų žmonės, įgiję vidurinį ir aukštąjį išsilavinimą bei gaunantys didesnes pajamas.