-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 06 17

Advokatas paaiškino, ką daryti, kad neliktumėte be draudimo išmokos

Draudimo agentai turi prievolę paaiškinti, kokie įvykiai nėra laikomi draudiminiais, tačiau jie neretai nepasivargina to padaryti, LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ sako advokatas Gediminas Blaškevičius. Anot jo, neteisingai elgiasi ir ne visą informaciją apie save pateikiantys žmonės.
Kojos lūžis
Kojos lūžis / 123rf.com nuotr.

Anot advokato, bendra tendencija tokia, kad draudimo paslaugų vartotojai aktyviau gina savo teises. Kitaip tariant – daugėja teisminių ginčų tarp draudėjų ir apdraustųjų.

„Iš esmės išskirčiau du ginčų blokus. Pirmasis – ar nelaiminga atsitikimą pripažinti draudžiamuoju ar nedraudžiamuoju įvykiu. Pavyzdžiui, žmogus turi draudimo sutartį, įsivaizduoja, kad yra apsidraudęs, nutinka kažkoks įvykis ir staiga paaiškėja, kad nuo to įvykio jis nėra apsidraudęs, todėl draudimo įmonė atsisako išmokėti draudimo išmoką. Tai pirmas ginčų blokas. Antras blokas – žalos dydis“, – vardija G. Blaškevičius.

Jo teigimu, ginčai dėl žalos dydžio yra daug paprastesni – įvykis pripažintas draudiminiu, tačiau šalys nesusitaria, kokio dydžio išmoka turi gauti apdraustasis.

„Priežastis, kodėl tokie ginčai kyla, galima apibendrinti vienu sakiniu – nekokybiškas draudimo paslaugos pardavimo ar įsigijimo procesas. Tai liečia tiek draudimo agentą, tiek žmogų, kuris perka draudimo paslaugą. Pavyzdžiui, draudimo brokeriai dažnai nepasivargina atskleisti draudimo išimčių, kurioms esant įvykis bus pripažintas nedraudiminiu“, – akcentuoja G. Blaškevičius.

Kaip teigia advokatas, kiekvieno draudimo liudijimo apačioje paprastai pateikiamos nuorodos į nuobodžias draudimo taisykles, kurias sudaro kelios dešimtys lapų ir kurių niekas neskaito.

„Niekas jų neskaito, bet tose taisyklėse yra skyriai, kur rašoma, kas nelaikoma draudžiamaisiais įvykiais. Draudimo brokeriai turi pareigą paaiškinti – „jūsų draudimas negalios, jei“. Bet jie to nepadaro. Kitas dalykas, iš apsidraudusiojo pusės, iš to žmogaus, kuris perka draudimo produktą, pusės, labai svarbu atskleisti draudimo brokeriui visą informaciją“, – pabrėžia advokatas.

Kokią informaciją būtina atskleisti draudžiantis, sužinosite pažiūrėję reportažą.

Peržiūrėti turinį naujame lange

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius