Šiam konkursui buvo pateikta 10 pasiūlymų. Vienas iš jų buvo Lietuvos kompanijų konsorciumas, o kiti – Lietuvos įmonės jungtinės veiklos pagrindu su užsienio valstybių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės. Šiuos jungtinės arba ne jungtinės veiklos pasiūlymus pateikė 8 užsienio šalių bendrovės.
„Jei pasiūlymų būtų buvę mažiau nei 5, laikyčiau tai nesėkme. O šiuo atveju galiu pasidžiaugti, kad konkurencijos didinimo pastangos davė apčiuopiamų rezultatų“, – teigė Uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
Konkursas statybos darbams buvo paskelbtas 2009 m. rugsėjo 25 d. (numatoma statybos darbų trukmė – 2,5 metų). Siekiant sukelti didesnį susidomėjimą ir konkurencingumą, informacija apie šį konkursą buvo išsiųsta įvairioms Lietuvos ir Europos statybos organizacijoms. Buvo sulaukta didelio susidomėjimo ir suteikta galimybė susipažinti su objekto būsimos statybos vieta.
Šio didelės apimties ir vertės objekto statybos konkurso vokų atplėšimo data buvo du kartus atidėta dėl objektyvių priežasčių. Viena iš jų – geologinių tyrimų duomenų viešinimas ir laiko, skirto su šiais duomenimis susipažinti, suteikimas. Tokiu būdu taip pat buvo suteiktos sąlygos didesnei ir objektyviai konkurencijai.
Be to, konkurso skaidrumą užtikrino ir 2009 metais įsigaliojusi privaloma Viešųjų pirkimų tvarka – dokumentų įsigijimas internetinėje erdvėje (Centriniame viešųjų pirkimų portale).
2010 02 18
Terminalo statybomis susidomėjo dešimt kompanijų
Ketvirtadienį Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje atplėšti konkurso „Keleivinių ir krovininių keltų terminalo infrastruktūros įrengimas“ vokai.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą