Prizas įteiktas penktadienį Vilniuje vykusiame žurnalistų ir komunikacijos specialistų renginyje „Paparazzi 2022“, kurį jau septynioliktą kartą organizavo strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“.
Renginio metu „Paparazzi“ nominacijomis įvertinti svarbiausi pastarųjų dvejų metų įvykiai, reiškiniai ir žmonės Lietuvos žiniasklaidoje.
Pernai 15min.lt ir naujienų agentūrą BNS valdančios įmonės susijungė su Tomo Balžeko grupe „Media bitės“ ir su atsinaujinusia vadovų komanda pradėjo veikti „15min group“ vardu.
„Paparazzi“ forume specialiu prizu buvo įvertinta ir Interneto žiniasklaidos asociacija, kuriai priklausantys 15min.lt ir kiti naujienų portalai, prasidėjus Rusijos invazijai į Ukrainą, išjungė komentarus po aktualijomis, taip siekdami užkirsti kelią galimam dezinformacijos plitimui.
Kaip teigia „Publicum“ įkūrėjas ir vadovas Ričardas Jarmalavičius, tradiciniu tapęs „Paparazzi“ renginys sudaro unikalią galimybę skirtingų kartų ir skirtingų redakcijų žurnalistams bent kartą per metus susitikti neformalioje aplinkoje. Pernai pirmą kartą istorijoje renginys nevyko dėl pandemijos.
„Publicum“ vadovas prieš tapdamas komunikacijos specialistu pats buvo ilgametis žurnalistas ir redaktorius.
Lyderiaujanti Lietuvos komunikacijos agentūra „Publicum“ priklauso tarptautinei komunikacijos grupei „Havas“, kurią valdo pasaulinė korporacija „Vivendi“.
Korporacijai taip pat priklauso „Universal Music Group“, „Canal+“, „Gameloft“, kitos žinomos turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijos, kuriose dirba per 44 tūkst. darbuotojų.
„15min group“ priklauso naujienų portalas „15min“, naujienų agentūra BNS, žurnalai „Žmonės“, „Laimė“, „Legendos“, „Ji“, naujienų portalas „zmones.lt“ ir mobilioji programėlė „Žmonės“, fotoagentūra „ŽMONĖS Foto“ ir fotoarchyvas „Fotobankas“, taip pat knygų ir periodinių leidinių platinimo įmonė „Medipresa“ bei internetinė knygų išpirktuvė „Perkuknyga.lt“.