Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Atostogos baigėsi nė neprasidėjusios

Bagažas
Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr. / Bagažas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Dešimtims keliautojų, planavusių įspūdingas Velykų atostogas Egipte, teko skaudžiai nusivilti. Kelionių organizatoriaus „Novus Orbis“ darbuotojai apie įmonės bankrotą pranešė likus vos keletui valandų iki skrydžio, rašo „Lietuvos žinios“.

Tai, kad neišskris planuotų atostogų į Egipto kurortą Hurgadą, poilsiautojai sužinojo kelionės išvakarėse – balandžio 2-osios vakarą. Kelionių organizatorius šią žinią pradėjo platinti penktadienį nuo 18 valandos, o kai kurie keliautojai skambučių sulaukė tik apie 22 valandą, kai skrydis turėjo įvykti 5.30 valandą.

Į Hurgadą savaitei su žmona ir draugais turėjęs išskristi vilnietis Gražvydas Kudžma jau buvo susikrovęs lagaminus, kai jam buvo pranešta, jog kelionė neįvyks.

„Buvo pasakyta, kad antradienį, po Velykų, sulauksime bankroto administratoriaus skambučio ir nurodymo, ką daryti, kad atgautume pinigus. Man tai sukėlė įtarimų, nes dirbu statybų sektoriuje, kuriame bent kartą per mėnesį išgirsti, kad kažkas tapo nemokus. Puikiai žinau, kad bankrotas per kelias valandas neįvyksta, tai ilgokai užtrunkanti procedūra“, – „Lietuvos žinioms“ pasakojo G.Kudžma.

Vilniaus oro uosto Informacijos skyriaus darbuotojai „Lietuvos žinioms“ patikino, kad balandžio 3-iąją į Hurgadą visi planuoti skrydžiai įvyko, nė vienas nebuvo atšauktas. Tą rytą į Egipto kurortą išskrido net 4 lėktuvai, o 5.30 val. į orą pakilo aviakompanijos „Aurela“ lėktuvas.

Užsakomuosius skrydžius į Egiptą vykdantys Lietuvos kelionių operatoriai „Novaturas“, „Tez Tour“ ir „Star Holidays“ su UAB „Novus Orbis“ bendradarbiavimą nutraukė dar prieš kelerius metus. Todėl keliones į Egiptą organizavusi įmonė vietas lėktuve užsisakydavo tiesiai iš „Aurelos“. Minėtų kelionių operatorių teigimu, bendrovė greičiausiai nebuvo sumokėjusi už keleivių lėktuvo bilietus, todėl išvakarėse iš aviakompanijos sužinojo, kad turistai į reisą nebus priimami.

Įmonės interneto svetainėje buvo paskelbta apie „Novus Orbis“ nemokumą bei tvirtinama, kad apie tai informuotas Valstybinis turizmo departamentas. Be atostogų likę keliautojai dabar turėtų kreiptis į šią įstaigą.

Kadangi bendrovės veikla buvo apdrausta, draudikų išmokėta pinigų suma proporcingai bus išdalyta nukentėjusiesiems. Tačiau neaišku, ar visi atgaus tiek pinigų, kiek sumokėjo. 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min