Pirmą kartą Lietuvoje statomo vėjo jėgainių parko Šiaurės jūroje statymui ir aptarnavimui skirto laivo statybos darbai prasidėjo 2007-ųjų viduryje ir baigsis šių metų birželį.
Keturių laivo „kojų“, kurių kiekvienos ilgis siekia po 71 metrą, montavimo darbai truko dvi savaites. Kartu su „kojomis“ buvo keliama ir montuojama viena stambiausių laivo dalių – 500 tonų keliamosios galios kranas. Montuojant „kojas“, dėl itin didelio konstrukcijų aukščio, darbo turėjo ir pramoninio alpinizmo specialistai – aukštalipiai.
Keturios „kojos“ turės išlaikyti visą daugiau nei 6000 t sveriantį laivą su galingais kranais ir kita sudėtinga įranga bei maždaug 50 ten dirbsiančių žmonių. Todėl atraminių konstrukcijų gamybai buvo naudojamas itin patvarus plienas.
Dar vasario pabaigoje, vyko dviejų po 2300 t sveriančių „WindLiftI“ laivo korpuso dalių sujungimo operacija ant vandens. Tai truko apie dešimt dienų. „Iki rakto“ statomo laivo „WindLiftI“ statyboje dalyvauja per 300 darbuotojų iš įvairių pasaulio šalių: Vokietijos, Olandijos, Ukrainos ir kt.