Varšuvoje įsikūrusį Babice aerodromą lietuviai pilotai pasiekė per dvi valandas. Kaimyninėje šalyje lietuvius pasitiko būrys lenkų aviatorių, o aerodromo direktorius Zbignevas Mrozekas supažindino su aerodromu. Įdomus sutapimas – Z.Mrozekas taip pat pilotuoja CT lėktuvą. Tokiais į žygį po aštuonias Baltijos jūros šalis išsiruošė akcijos „Baltijos skrydis 2009“ dalyviai.
Neužsibuvę pas kaimynus lenkus, lietuviai išskrido į Vokietiją ir po pietų jau leidosi Jegelsdorfe, kur liko nakvoti. Iš Vokietijos, antradienį, liepos 7 dieną, Lietuvos pilotų maršrutas pasuko į Daniją. Nuo šio etapo prie lietuvių grupės prisijungė vokietis Ziegmaras Sprengeris, pagarsėjęs įveiktu maršrutu CT lėktuvu iš Vokietijos į Ameriką. Prieš kelias valandas Lietuvą pasiekė žinia, kad šešių lėktuvų grupė jau nusileido Patborgo aerodrome Danijoje.
Oreiviai džiūgavo, kad jiems pavyko aplenkti audrą: vos jiems nusileidus audra su perkūnija užgriuvo ir aerodromą, ir aplinkinius miestus.
Atliks oro taršos tyrimus
Baltijos jūros šalis lankantys lietuvių žygeiviai kiekvienoje šalyje stengiasi susitikti su vietos valdžios atstovais, visuomene bei lietuvių bendruomene. Tačiau tokie susitikimai ir juose netylančios kalbos apie Lietuvą, jos istoriją bei oreivius – ne vienintelis darbas, kurį „Baltijos skrydžio 2009“ dalyviai ketina atlikti. Dar viena lietuvių misija – oro užterštumo tyrimai. Apie juos papasakojo Laimis Akramas: „Vežamės labai jautrią aparatūrą, kuria matuosime oro užterštumą. Ši apratūra fiksuoja ore esančias kietąsias daleles. Galima nustatyti jų kiekį viename kubiniame metre, „atpažįstant“ kenkėjiškas daleles nuo 0,3 mikronų dydžio iki 5. Galima nustatyti kiekvieno dalelių dydžio skirtingas koncentracijas tiriamame ore. Taip sužinosime, kokie yra dominuojantys taršos šaltiniai, skirtingose Baltijos jūros šalyse“.
Į Lietuvą akcijos dalyviai ketina sugrįžti liepos 12 dieną.