Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2020 08 26

„Bershka“ darbuotojui Vilniaus „Akropolyje“ nustatytas koronavirusas

Koronavirusas diagnozuotas Vilniaus „Akropolyje“ veikiančios drabužių parduotuvės „Bershka“ darbuotojui.
Koronavirusas
Koronavirusas / 123RF.com nuotr.

Pasak „Bershka“ parduotuves valdančios bendrovės „Apranga“ pranešimo, paskutinį kartą darbuotojas parduotuvėje lankėsi rugpjūčio 22 dieną ir testą atliko, nes jo aplinkoje buvo patvirtinta teigiama diagnozė. Darbuotojui koronavirusas patvirtintas trečiadienį.

Anot „Aprangos“ grupės personalo vadovės Audronės Martinkutės, bendrovė ėmėsi visų saugumo priemonių ir su darbuotojų palaiko nuolatinį ryšį. Jis šiuo metu sveiksta namuose, sakė A.Martinkutė.

„Akropolis group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas sako, kad užsikrėtęs darbuotojas COVID-19 simptomų nejautė.

„Šiuo metu neturime žinių, kad daugiau žmonių ar kitų parduotuvių darbuotojai jaustų virusui būdingus simptomus“, – trečiadienio vakarą išplatintame pranešime teigė D.Mertinas.

Patvirtinus diagnozę, parduotuvė uždaryta dezinfekcijai, artimą kontaktą turėję kolegos izoliavosi. Planuojama, kad naktį atlikus pilną patalpų dezinfekciją, parduotuvė darbą atnaujins ketvirtadienį.

„Akropolio“ pranešime teigiama, kad izoliavęsi artimą sąlytį su užsikrėtusiuoju turėję bendradarbiai į darbą galės grįžti tik tada, kai gaus neigiamus testų atsakymus ir specialistų leidimus.

„Apranga“ rekomenduoja klientams, kurie parduotuvėje lankėsi rugpjūčio 20-22 dienomis, pajutus simptomus, izoliuotis ir registruotis COVID-19 testui.

Šiuo metu koronavirusine infekcija Lietuvoje tebeserga 834 asmenys, bendras užsikrėtimų skaičius, trečiadienio ryto duomenimis, siekia 2726. Izoliacijoje yra 4072 žmonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kaip sutaupyti įsirengiant automatinę laistymo sistemą?
Reklama
Testas apie vėjo elektrines: ką žinote apie elektros gamybą iš vėjo?
Reklama
Dantų atkūrimas per parą – implantacijos laimėjimas, leidžiantis akimirksniu susigrąžinti šypseną
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius