-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 03 05

„Colliers“: dėl prekybos centrų trūkumo Lietuvą aplenkia tarptautiniai prekių ženklai

Šiuo metu dėl itin menkos patalpų pasiūlos sostinės prekybos centruose, Lietuvoje neatsiranda naujų tarptautinių prekių ženklų, teigia „Colliers international advisors“ Tarpininkavimo departamento vadovė Sandra Jovaišaitė.
Vilniaus „Akropolis“
Vilniaus „Akropolis“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Šiuo metu Vilniaus prekybos centruose laisvo ploto iš esmės nėra ir nuomininkams yra sudėtinga rasti naujų patalpų. Tai taip pat viena iš priežasčių, kodėl rinkoje nematome naujų tarptautinių prekių ženklų, nes rasti gerų vietų plėtrai sudėtinga“, – trečiadienį surengtoje rinkos apžvalgoje teigė S.Jovaišaitė.

„Kiek bendraujame su tarptautiniais tinklais, besižvalgančiais į Vilnių, jie nemato projektų, kuriuose norėtų pradėti plėtrą. Manau, kad mums vis dar trūksta naujų koncepcijų prekybos centruose“, – sakė ekspertė.

Pasak S.Jovaišaitės, kol kas nepanašu, kad situacija rinkoje galėtų pasikeisti anksčiau nei 2023-iaisiais, kai sostinėje planuojama atidaryti antrą prekybos centrą „Akropolis“.

„Praėjusiais metais Lietuvoje neatidarytas nė vienas prekybos centras, tik didesnės parduotuvės, tokios kaip „Depo“ Kaune. Daugiau prekybos centrų atsinaujino, pavyzdžiui, Vilniaus „Akropolis“, „G9“, Kauno „Molas“. Prekybos sektoriuje šiemet matysime gerinamas centrų koncepcijas, tačiau didesnis lūžis planuojamas 2023 metais, kai bus atidarytas naujas prekybos centras „Akropolis“, – kalbėjo S.Jovaišaitė.

Anot ekspertės, praėjusiais metais atnaujinus prekybos centrus į juos pavyko pritraukti naujų prekių ženklų: centre „G9“ įsikūrė nauja tarptautinio tinklo „COS“ parduotuvė, prekybos centre „Panorama“ atidaryta „Jo Malone“, o abiejuose šiuose centruose ir „Nespresso“ parduotuvės.

Pasak S.Jovaišaitės, dėl žemos vakansijos, besitęsiančios nuomininkų plėtros, nuomos kainos prekybos pastatuose auga. Tuo tarpu prekybos centrai, anot jos, ieško galimybių tobulinti savo koncepcijas.

„Mes vis dar matome, kad prekybos centrai toliau ieško galimybių pasiūlyti laisvalaikio ir pramogų, atidaryti maisto turgus, įrengti sporto klubų. Kita besitęsianti tendencija – plečiasi žemų kainų tinklai ir išparduotuvės. Tokie tinklai kaip „Lidl“ ir „Pepco“ agresyviai plečiasi rinkoje“, – kalbėjo S.Jovaišaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius