Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Darbo partijos juodosios buhalterijos išlaidos: „Respublikai“ ir TV3 – beveik milijonas litų?

Darbo partijos juodoji buhalterija
15min nuotr. / Darbo partijos juodoji buhalterija
Šaltinis: 15min
0
A A

Portalo 15min.lt gauti dokumentai iš Darbo partijos baudžiamosios bylos rodo, kad laikraštis „Respublika“ ir televizija TV3 galimai gavo pajamų iš Darbo partijos juodosios buhalterijos.

Byloje fiksuotame Darbo partijos juodosios buhalterijos Kasos išlaidų orderyje nurodoma, kad 2006 m. vasario 13 d. per asmenį vardu Justas buvo „juodais“ pinigais atsiskaityta už „Respublikos“ prenumeratą keliems tūkstančiams partiečių. Ji partijai atsiėjo daugiau nei trečdalį milijono litų.

„Respublikos prenumerata 2297 x 300 x 0,5 = 344 550“, – nurodyta 2006 vasario 13 dienos kasos išlaidų orderyje Nr.89 grafoje „Pagrindas“.

„Respublika“ galimai gavo pajamų iš juodosios Darbo partijos buhalterijos ir dar vieną kartą.

2006 m. kovo 7 d. „Respublikai“ buvo skirta dar beveik pusė milijono – 405 450 litų.

„Parėmė“ ir TV3?

Taip pat Darbo partijos baudžiamojoje byloje fiksuotas galimas atsiskaitymas su televizija TV3.

Darbo partijos juodojoje buhalterijoje yra įrašas apie tai, kad 2006 m. vasario 7 dieną TV3 televizijai sumokėta 90 tūkst. litų.

„VU-TV3“ – taip įvardintas vienas atsiskaitymas.

Primename, kad pirmadienio Seimo komisijos, spręsiančios, ar Seimui siūlyti naikinti parlamentarų Viktoro Uspaskicho, Vytauto Gapšio ir Vitalijos Vonžutaitės teisinę neliečiamybę, posėdyje prokuroras Saulius Verseckas teigė, kad teismui buvo nurodyti 123 liudininkai, pripažinę, kad iš Darbo partijos „juodų pinigų“ nemokamai gavo „Respublikos“ prenumeratą.

„Tokių teismas apklausė apie 40. Visi patvirtino“, – tuomet teigė prokuroras.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min