Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Dėl pėsčiųjų tilto priežiūros Klaipėdos savivaldybė ir geležinkelininkai aiškinsis teisme

Beveik 200 tūkstančių litų kasmet tilto priežiūrai išleidžiantys geležinkelininkai pagrasino jį uždaryti.
L. Sėlenienės nuotr. / Beveik 200 tūkstančių litų kasmet tilto priežiūrai išleidžiantys geležinkelininkai pagrasino jį uždaryti.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Geruoju nesutarus, kas turi prižiūrėti pėsčiųjų tiltą Klaipėdos Priestočio gatvėje, ginčai keliasi į teismus. Paskaičiuota, kad jo priežiūrai per metus reikia 200 tūkst. litų. Savivaldybė tikina atliekamų pinigų neturinti. Išlaidauti nenori ir bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“. Kas teisus, o kas ne, prašoma išaiškinti teismo.

AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Klaipėdos savivaldybė lyg karštą bulvę tilto priežiūrą vieni kitiems mėto jau nuo vasaros. Oras sparčiai vėsta, šalna ne už kalnų, o kas valys lapus, sniegą, grandys ledą ir barstys smėlį ant tilto, vis dar neaišku. Nelaukdami pėsčiųjų traumų geležinkelininkai sumojo šalia tilto pakabinti įspėjančius ženklus, kad eiti tiltu – nesaugu. Tai ketinama padaryti pirmosiomis lapkričio dienomis.

Tilto nė neketinantys prižiūrėti geležinkelininkai netrukus ketina pakabinti lenteles, kad tiltu vaikščioti nesaugu.

„AB „Lietuvos geležinkeliai“ priėmė sprendimą artimiausiu metu ant Klaipėdoje, Priestočio gatvėje esančio tilto iškabinti įspėjamuosius ženklus. Šie ženklai informuos pėsčiuosius dėl judėjimo per tiltą sunkumų esant prastoms oro sąlygoms – žiemos sezono metu iškritus sniegui, apledėjus tilto dangai – ir ragins juos pasirinkti kitą, saugų maršrutą. Tokį sprendimą bendrovė priėmė dėl Klaipėdos savivaldybės neveiksnumo sprendžiant pėsčiųjų tilto priežiūros perėmimo klausimą“, – taip skamba išplatintas geležinkelininkų pareiškimas.

Skolinga neliko ir Klaipėdos savivaldybė. Suskubo pateikti Klaipėdos apylinkės teismui prašymą, kad uždraustų tokius geležinkelininkų veiksmus.

„Kol neišspręstas klausimas, kas turi prižiūrėti pėsčiųjų tiltą, savivaldybė teismo prašo neleisti AB „Lietuvos geležinkeliai“ nutraukti tilto eksploatacijos ar apriboti eismą juo. Tokiu prevenciniu prašymu norime užkirsti kelią galimoms nelaimėms ir traumoms ant neprižiūrėto tilto“, – informuoja Klaipėdos savivaldybės teisės skyriaus vedėjas Andrius Kačalinas.

Apsidraudė ir vieni, ir kiti, tačiau pėstiesiems nuo to nė kiek ne geriau. O juk tiltas ir buvo pastatytas kaip tik tam, kad klaipėdiečiai galėtų kaip įmanoma saugiau kirsti palei Priestočio gatvę nusidriekusį geležinkelį.

Kantrybės netekę geležinkelininkai buvo pagrasinę tiltą net uždaryti. 

Prieš ketverius metus Priestočio gatvę ir šiaurinę miesto dalį jungiančio pėsčiųjų ir dviratininkų tilto pabaigtuvės buvo sutiktos su didele euforija. Iki tol klaipėdiečiai šią geležinkelio atkarpą pavojingai kirsdavo jau gerokai sutrešusiu tiltu arba darydavo nemažą lankstą palei studentų miestelį.

Valstybė už 13 mln. litų pastatytą tiltą  pavedė valdyti AB „Lietuvos geležinkeliai“.  Savo prievolę geležinkelininkai uoliai vykdė, kol galiausiai susizgribo, kad čia visai ne jų prievolė. Tuomet ir prasidėjo iki šiol nesibaigiančios savivaldybės ir geležinkelininkų rietenos, kas toliau prižiūrės statinį. Kantrybės netekę geležinkelininkai buvo pagrasinę tiltą net uždaryti.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min