-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 01 09

Ekstremaliomis sąlygomis Lietuvoje gali būti uždaroma dalis kelių

Apsnigtoje ir užpustytoje Lietuvoje šią savaitę įvykus skaudžioms avarijoms bei įsmukus Kleboniškio tiltui Kaune, Susisiekimo ministerija teigia svarstysianti idėją laikinai uždaryti dalį kelių, jei susiklostytų ekstremalios oro sąlygos.
Jau nuo 22 valandos Lietuvos keliai pasidengs plikledžiu.
Kelias / Sauliaus Žiūros/BFL nuotr.
Temos: 1 Sniegas

„Mes analizuosime galimybę ateityje, kada kiltų ekstremalios oro sąlygos, kai kuriuos kelių ruožus laikinai uždaryti. Aišku, čia reiktų aptarti labai daug dalykų. Svarbus visuomenės informavimo klausimas, nes jei uždarai kelią, o nepraneši prieš tai visuomenei, tai akivaizdžiai gali sulaukti didelių spūsčių“, – penktadienį spaudos konferencijoje sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Jo teigimu, viena iš idėjų – sukurti realaus laiko kelių žemėlapį internete.

„Pagal jį kiekvienas vairuotojas matytų visos Lietuvos teritoriją tą pačią sekundę arba minutę“, – sakė E.Masiulis.

Automobilių kelių direkcijos vadovas Virgaudas Puodžiukas teigė, kad direkcija prašo Europos Sąjungos paramos apie 20 mln. litų vertinamam informacinės sistemos sukūrimui.

Mes analizuosime galimybę ateityje, kada kiltų ekstremalios oro sąlygos, kai kuriuos kelių ruožus laikinai uždaryti. Teigia E.Masiulis.

„Šiais metais būtų jo pradžia, kitais – pabaiga“, – sakė V.Puodžiukas.

Seimui pavasario sesijoje turėtų būti pateiktos Darbo kodekso korekcijos, kurios kelius prižiūrintiems darbuotojams leistų dirbti ilgiau nei 12 valandų per parą.

Anot susisiekimo ministro, šią savaitę buvo įsitikinta, kad be pertraukų sningant daugiau kaip 12 val. per parą, kelių priežiūros įmonės pritrūko darbuotojų.

Dar viena nesuderinta problema E.Masiulis laiko bendrojo pagalbos telefono 112 veikimą, kuris neužtikrina, kad apie nelaimingus įvykius būtų pranešta visoms atsakingoms tarnyboms, tarp jų – kelius prižiūrinčioms įmonėms.

„Konkrečiai kalbant apie labai skaudų įvykį Panevėžyje: jei ši sistema būtų veikusi ir jei informaciją apie eismo nelaimę būtų gavusi ir kelių tarnyba, ji iš karto atvyktų į vietą ir organizuotų kelio ženklinimą, sulėtintų eismą – tokiu būdu antros nelaimės būtume išvengę. Nes nebūtų buvę net teorinės galimybės priešgaisrinės apsaugos automobiliui įvažiuoti tiesiai į įvykį“, – sakė E.Masiulis.

Trečiadienį prieš vidurdienį Panevėžio aplinkkelyje susidūrė du priešpriešiais važiavę lengvieji automobiliai ir žuvo du policininkai. Gelbėti žmonių vykusi ugniagesių mašina dėl slidaus kelio slydo ir užmušė nelaimės vietoje dirbusius du greitosios medicinos pagalbos vairuotojus.

Anot E.Masiulio, kelininkai tik iš žiniasklaidos sužinojo apie šią avariją Panevėžyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius