Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Etikos sargais pjudomas A.Mockus neatsiims siūlymo dėl vilkikų techninės apžiūros

Arvydas Mockus
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Arvydas Mockus
Šaltinis: 15min
6
A A

Seimo narys socialdemokratas Arvydas Mockus prieš rinkimus turi gintis ir nuo etikos sargų. Jis yra iš tos aptrupėjusios Seimo narių kompanijos, kuri pasiūlė įstatymų pataisą leisti didiesiems vežėjams patiems atlikti sau techninę apžiūrą. Etikos sargams A.Mockus apskųstas, nes yra buvęs transporto bendrovės savininkas.

Seimo narė konservatorė Agnė Bilotaitė parašė raštą Seimo Etikos ir procedūrų komisijai, kuriame prašo išsiaiškinti, ar socialdemokratas A.Mockus neperžengia padorumo ribų, prisidėdamas prie vieno siūlymo.

Kreipimasis dėl A.Mockaus
Kreipimasis dėl A.Mockaus

15 min jau rašė, kad iš „Saugaus eismo automobilių keliais“ įstatymo pataisų kūrėjų gretų pasitraukė buvęs susisiekimo ministras Eligijus Masiulis bei Petras Gražulis.

Liko tik Arvydas Mockus ir Pranas Žeimys, kurie prašo leisti didiesiems šalies vežėjams leisti patiems atlikti techninę savo transporto priemonių apžiūrą.

Rašte rašoma, kad iki pat 2012-ųjų, A.Mockus vadovavo nuosavai transporto bendrovei „Arvirida“, o vėliau perrašė akcijas savo žmonai Aurelijai.

Išsiskyrė, pardavė buvusiai žmonai ir vėl susituokė

A.Mockus teigia, kad su „Arvirida“ yra kiek kitaip. Jis tuo metu buvo išsiskyręs su savo žmona. Bendrovę jis tuo metu savo buvusiai žmonai pardavęs, o ne dovanojęs. Vėliau pora tiesiog vėl susibėgo.

Bendrovė, anot buvusio savininko, sumenkusi ir jau keletą metų pardavinėjama. Vilkikai gana seni, tad negalėtų važiuoti Europos keliais. O į Rytus visi keliai užverti.

„Greitai tos įmonės išvis neliks – beveik negyva. Ir čia ne apie tokias įmones yra kalbama, o apie tas, kurios turi daugybę vilkikų ir turi visą reikiamą įrangą“, – kalbėjo politikas.

Seimo narys pabrėžė, kad jo merdinti pervežimų bendrovė jau keletą metų yra parduodama.

Seimo narys pabrėžė, kad daug kam atrodo, jog tos dešimt patikrą atliekančių įmonių Lietuvoje yra valstybinės, tačiau jos yra privačios ir suinteresuotos savo pelnu, dideliais įkainiais.

„Kai kurios bendrovės atskirai samdo vairuotojus, kurie vairuoja sunkvežimius į techninę apžiūrą, nes darbuotojams reikia pailsėti. Kiek man žinoma, patikrinimas kainuoja apie 300 eurų“, – gynėsi Seimo narys.

Jis pabrėžė, kad pervežimų bendrovė „Vlantana“ iš esmės pati tikrina savo vilkikus, tačiau patikroje dalyvauja procesą prižiūrintis specialistas. Tokiu principu dirba nemažai Lenkijos bendrovių.

„Daugelis didžiųjų įmonių turi tam skirtą įrangą. Kodėl jiems neleisti patiems tikrinti savo transporto priemones? Ten, kur tokia tvarka veikia, už piktnaudžiavimą paprasčiausiai atima licenciją. Niekas nenori rizikuoti“, – kalbėjo A.Mockus.

Jaučiasi puolamas

A.Mockus teigia, kad įstatymų pataisų pasiūlymas yra teisingas, tačiau aršios kritikos buvo galima tikėtis. Esą patyrę Seimo nariai jau anksčiau perspėjo – už tai persekios.

Su žmona turime nekilnojamojo turto ir gyvename iš jo nuomos.

Seimo narys neminėjo žodžio „mafija“, tačiau įsitikinęs, jog technines apžiūras atliekančias įmones sieja kažkokie interesai.

„Mane perspėjo kai kurie kolegos – ne Bilotaitė – dėl šito keliamo pasiūlymo bus nusitaikyta į mane ir gal net į mano šeimą. Ekonomikos komiteto pirmininkas pasakė, jog buvo paprašytas neskubėti su šiuo klausimu.

Kodėl turėčiau prašymą atsiimti, jei jis ne mano sugalvotas? Kreipėsi vežėjai, o ne aš. Nieko nebijau, jei tai yra teisinga“, – tikino politikas.

Seimo narys socialdemokratas dažnai mini, kad į Seimą veržiasi ne dėl naujų finansinių horizontų. Sako, jog turi savo verslą. Tai kokį verslą turi omenyje A.Mockus, deklaravęs 424 737 eurų privalomo registruoti turto? „Su žmona turime nekilnojamojo turto ir gyvename iš jo nuomos“, – atsakė A.Mockus

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min