Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Europos kultūros sostinė – be turistų

„flyLAL“  lėktuvas
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / „flyLAL“ lėktuvas
Šaltinis: 15min
0
A A

„flyLAL“ pasitraukimas smarkiai kirs Lietuvos įvaizdžiui ir verslui – teigia Lietuvos turizmo atstovai.

Valstybinio turizmo departamento direktorė Nijolė Kliokienė teigia, kad užsienyje esančios Lietuvos turizmo atstovybės sulaukia klausimų, kaip pasiekti Europos kultūros sostinę, kai nevykdomi skrydžiai. „Skrydžių trūkumą jutome visada – Ryga tapo tranzitiniu oro uostu, o Vilnius – užkampiu, kuriame skrydžių daugiau nei perpus mažiau nei į kaimyninę valstybę. Turime keturis oro uostus, tačiau jie laikomi tušti – nėra konkrečios strategijos, kaip į Lietuvą pritraukti daugiau lankytojų“, – kalbėjo N. Kliokienė.

Jos nuomone, „flyLAL“ pasitraukimas iš rinkos neigiamai paveiks Lietuvos įvaizdį, taip pat trukdys normaliai plėtoti verslo santykius su užsienio valstybėmis. „Tačiau nėra to blogo, kas neišeitų į gerą – galbūt pagaliau bus sukurta normali oro uostų strategija. Toks tikslas yra įrašytas dabartinės Vyriausybės programoje“, – sakė N. Kliokienė.

Turizmo agentūrų klientai ramūs

Tuo tarpu Lietuvos turizmo asociacijos viceprezidentas Romas Vitkauskas džiaugėsi, kad per kelionių agentūras lėktuvo bilietus įsigiję pirkėjai finansinių nuostolių neturėtų patirti – esą agentūros jau seniai numatė galimą „flyLAL“ bankrotą ir šiai krizei ruošėsi. Esą susisiekta su visais šiuo metu užsienyje esančiais keleiviais, pakeisti jų maršrutai kitomis avialinijomis.

Šansai atgauti pinigus - dideli

Šiuo metu „flyLAL“ pretenzijas yra pateikę 1200 klientų. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus Felikso Petrausko teigimu, tikimybė atgauti pinigus yra 80-90 procentų.

„Viskas priklauso nuo to, kada bus paskelbtas „flyLAL“ bankrotas. Keleiviai kuo greičiau turi kreiptis į „flyLAL“ administraciją su pretenzijomis – pagal Europos teisės aktus yra teikiamos įvairios kompensacijos. Taip pat prašymo formą reikia pateikti Civilinės aviacijos departamentui. Paskelbus įmonės bankrotą, ims galioti Bankroto įstatymas – visi kreditoriai bus sustatyti į eilę, tarp jų ir bilietus pirkę žmonės. Tada pinigų grąžinimas užtruks“, – aiškino F. Petrauskas.

Jo vadovaujama tarnyba kol kas nesulaukė nė vieno oficialaus raštiško prašymo atstovauti ginant pažeistas vartotojų teises dėl „flyLAL“ skrydžių nutraukimo.
 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 „FlyLAL“
Parašykite atsiliepimą apie 15min