“Šio dokumento reikšmė Lietuvai yra labai didelė dėl dviejų pagrindinių priežasčių. Pirmą geležinkelio jungtis su Lenkija reikš mūsų šalies faktinę integraciją į Europos geležinkelių sistemą, antra ši atkarpa yra ir projekto “Rail Baltica” dalis, todėl yra papildomas saugiklis sėkmingai šio projekto perspektyvai,” – sako Europos Parlamento narys Zigmantas Balčytis.
Pradinėje reglamento versijoje buvo numatyta, kad jame išvardinti tarptautiniai geležinkelių koridoriai turi pradėti veikti per 3 metus nuo reglamento įsigaliojimo, teigiama pranešime spaudai.
„Džiaugiuosi, kad pavyko įtikinti Europos Parlamentą šios jungties svarba visai Europos Bendrijai ir šiandien buvo pritarta dėl Lietuvai palankesnio 5 metų laikotarpio. Skirtingai nuo kitų reglamente vardijamų šalių, tarp kurių turės būti užtikrinamas geležinkelio koridorių funkcionavimas, Lietuvai reikia fiziškai nutiesti europinę vėžę, o tai padaryti per 3 metus praktiškai neįmanoma,”– teigia Z.Balčytis.