170 metrų ilgio tiltu kasdien pravažiuoja tūkstančiai automobilių. Pastaruoju metu važiavimo greitis tiltu ribojamas, tačiau vairuotojams vis tiek sunkiai sekasi išvengti duobių. Vilniaus savivaldybės Statybos poskyrio vyr. specialistas Ąžuolas Steponavičius, besirūpinantis tiltų ir viadukų priežiūra, teigė, kad šio tilto būklė Vilniuje pati prasčiausia, jis buvo remontuotas rudenį, laukiama kelininkų ir dabar. „Šiemet tikrai remontuosime šį tiltą, tikimės pradėti dar pavasarį. Ant to tilto labai baisi danga, o paties tilto būklė patenkinama, tiltas tikrai neturėtų griūti“, – tikino Ą.Steponavičius.
Sostinės vicemero Romo Adomavičiaus teigimu, artimiausiu metu turi įvykti konkursas, po kurio žadama kaip galima greičiau pradėti darbus. „Labai norime kuo greičiau tą tiltą sutvarkyti. Tam reikės nemažos pinigų sumos, ne vieno milijono litų. Tiksli suma paaiškės po konkurso“, – teigė R.Adomavičius.
Gariūnų tilto remontas neapsiribos tik kelio dangos sutvarkymu. Ketinama nuimti visą dabar esančią dangą ir įrengti naują izoliacijos sluoksnį. „Uždėti naują asfalto sluoksnį labai brangiai nekainuotų, bet čia būtinas rimtesnis remontas. Šis tiltas kaip namas kiauru stogu – lyjant lietui vanduo bėga į vidų, detalės rūdija“, – aiškino vicemeras.
Vilnius iš viso turi apie 100 tiltų ir viadukų. Kasmet jų remontui savivaldybė skiria apie 1 mln. Lt. Šios sumos užtenka tik smulkiems tiltų ir viadukų remonto darbams, didesniems lėšų prašoma iš Europos Sąjungos fondų ar Valstybės biudžeto.
Pernai Vilniuje kapitališkai suremontuotas vienas tiltas – Lazdynų. Šio tilto rekonstrukcija tapo vienu iš vakarinio aplinkkelio statybos etapų, pinigų darbams skyrė ES ir Vyriausybė. Rekonstrukcija kainavo 118 mln. Lt.