-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 09 01

Geležinkeliečių užmojams kelią pastoja Girulių miškas

Klaipėdos geležinkelių plėtra bei modernizavimas pamažu įgauna pagreitį. Nors projektas atsilieka jau ištisus metus, šiandien su Klaipėdos politikais susitikę „Lietuvos geležinkeliai” atstovai išgirdo optimistiškesnių prognozių.
Bėgiai
Bėgiai / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Projektas organizuojamas siekiant pagerinti Jūrų uosto bei geležinkelių plėtrą.

„Pietinėje miesto dalyje, kur yra Rimkų bei Draugystės geležinkelių stotys, procesai pamažu vyksta. Bet šiaurinėje dalyje susiduriame su sunkumais”, - trečiadienį vykusiame Klaipėdos jungtiniame Strateginės plėtros bei Miesto ūkio kometų posėdyje pristatė „Lietuvos geležinkeliai” Plėtros departamento direktorius Virgilijus Jastremskas.

Anot, jo, jei miestas pritartų šiaurinėje dalyje esančios Klaipėdos geležinkelio stoties bei Pauosčio  kelyno modernizacijai, centre sumažėtų oro tarša, nemalonus kvapas, triukšmas. Pagal plėtros viziją, iš Klaipėdos stoties dalį geležinkeliais gabenamų krovinių norima nukreipti į Pauosčio kelyną.

„Po modernizavimo dalis cisternų, kurios dažniausiai keliauja į „Klaipėdos naftą”, būtų nukreiptos per modernizuotą Pauosčio kelyną, o centre esančioje Klaipėdos stotyje apkrova sumažėtų apie 30-50 procentų”, - tvirtino V. Jastremskas.

Pagal viziją, Pauostyje išvis numatomi 4 geležinkelio keliai. Taip pat planuojama, kad per Girulius einanti linija bus išardyta ir nutiestas aplinkkelis. Ties pietine Girulių dalimi numatoma statyti viaduką.

Šiaurinės dalies geležinkelių mazgo modernizavimo vertė – apie 200 mln. litų.

Daug prieštaravimų sukėlė, tai, kad vykdant projektą tektų keliose vietose iškirsti apie 14 hektarų miško. Tačiau „Lietuvos geležinkeliams” nurodyta atsodinti tokią patį dalį iškirsto miško.

Geležinkeliečiai jau kelis kartus varstė Klaipėdos savivaldybės duris, bet iki šiol nėra sulaukę pritarimo poveikio aplinkai vertinimui.

„Jeigu miestas ir vėl nepritars, bendrovė bus priversta numatytas investicines Europos Sąjungos lėšas nukreipti kitų projektų vystymui. Taip nemažos investicijos aplenks Klaipėdos miestą”, - uostamiesčio politikus tikino „Lietuvos geležinkeliai” Plėtros departamento direktorius V.Jastremskas.

Strateginės plėtros bei Miesto ūkio komitetų nariai su keliomis pastabomis pritarė geležinkeliečių užmojams. Ar jiems bus suteikta galimybė pradėti darbus pilnu tempu – paaiškės nusprendus Klaipėdos tarybai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius