Panevėžio apskrities viršininko administracijos Bendrųjų reikalų ir ūkio skyriaus vedėja dirbanti V.Iljina pakraupo sužinojusi, kad vietoj vieno 10 litų kainavusio skambučio jos telefono sąskaitoje užfiksuoti net 36, rašo „Lietuvos rytas“.
„Tikrai neplanavau paaukoti 360 litų. Skyriau vieną 10 litų kainuojantį skambutį. Kai gavau sąskaitą, apstulbau pamačiusi sumą“, – piktinosi panevėžietė.
Pažvelgusi į skambučių sąrašą moteris pamatė, kad per minutę skambinta keturis ar net penkis kartus. „Nesu mažas vaikas, kad jausčiau malonumą maigydama telefono mygtukus. Jei būčiau norėjusi paaukoti didesnę sumą, būčiau pervedusi internetu į nurodytą sąskaitą“, – tvirtino V.Iljina.
Ieškoti teisybės moteris nuvyko į bendrovės „Omnitel“ Panevėžio skyrių. Su ja kalbėjęsis Rytų regiono prekybos salono vadovas Darius Miliauskas sakė pirmą kartą girdįs apie tokį keistą atvejį. Bendrovės atstovas iškart klausė, ar kas nors kitas negalėjo pasinaudoti panevėžietės telefonu. Paskui svarstė, ar negalėjo įstrigti aparatas.Tikrai neplanavau paaukoti 360 litų. Skyriau vieną 10 litų kainuojantį skambutį. Kai gavau sąskaitą, apstulbau pamačiusi sumą.
V.Iljina parašė pareiškimą, kuriuo atsisakė sumokėti šią sumą. Tačiau D.Miliauskas pripažino nežinąs, kaip galėtų moteriai padėti. Bendrovės atstovas prisiminė girdėjęs atvejį, kai kitokio modelio telefonas automatiškai siuntė žinutes. Tačiau šiuo atveju skambinta.
D.Miliausko nuomone, V.Iljina tiesiog galėjo nepastebėti, kaip kas nors tą vakarą pasinaudojo jos telefonu: „Mes vertiname, kad tai buvo vartotojo veiksmai, o ne kieno nors sukčiavimo atvejis.“
Tačiau V.Iljina yra visiškai įsitikinusi, kad be jos pačios niekas negalėjo pasinaudoti telefonu.
Rytis Kalinauskas, Informacinės visuomenės plėtros komiteto atstovas teigia, kad nuo praėjusių metų lapkričio mėnesio padaugėjo mobiliojo ryšio vartotojų skundų. Per mėnesį jų gauna apie 20–30. Iki šiol R.Kalinauskui dar neteko nagrinėti tokio atvejo, kad trumpuoju numeriu aukojantis ar balsuojantis žmogus būtų nukentėjęs.