Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 04 23

Į Klaipėdos uostą plaukia didžiausias Lietuvos keltas

Sekmadienį Klaipėdos jūrų uostą turėtų pasiekti naujas Lietuvos laivybos kompanijos AB „DFDS Lisco“ keltas „Lisco Maxima“. Tai bus didžiausias laivas, kada nors plaukęs po Lietuvos vėliava, ir penktasis iš 8 Europoje esančių tokio tipo keltų. Keltą apie 12 mėnesių statė Italijos bendrovė „Nuovi Cantieri Apuania S.p.A.“. Pirmasis šio laivo modelis buvo sukurtas vos prieš dvejus metus.
Didžiausias keltas
Didžiausias keltas / „DFDS Lisco“ nuotr.

Bendrasis naujojo kelto „Lisco Maxima“ tonažas siekia 24 950 tonų, laivas yra 199 metrų ilgio. Juo galės būti plukdoma 2500 linijinių metrų krovinio bei 510 keleivių. Tai bus daugiausiai keleivių galintis gabenti laivas Lietuvos registre. Laivas galės išvystyti 23 mazgų greitį. „Lisco Maxima“ planuojama naudoti mažiausiai 25 metus, teigiama pranešime spaudai.

Bendrasis naujojo kelto „Lisco Maxima“ tonažas siekia 24 950 tonų, laivas yra 199 metrų ilgio. Juo galės būti plukdoma 2500 linijinių metrų krovinio bei 510 keleivių.

„Didžiausias Lietuvoje keltas „Lisco Maxima“ yra pirmas tokio dydžio laivas, plauksiantis po Lietuvos vėliava. Tai šešioliktas laivas, įregistruotas Lietuvos laivų registre per pastaruosius metus, tačiau savo dydžiu jis lenkia artimiausią konkurentą – „DFDS Lisco“ laivą „Lisco Gloria“, – sakė „DFDS Lisco“ atstovas viešiesiems ryšiams Vaidas Klumbys.

„Lisco Maxima“ triskart per savaitę kursuos maršrutu Klaipėda – Kylis. Laivą aptarnaus ir kartu plauks 36 žmonių įgula, kuriai vadovaus patyręs lietuvis kapitonas Henrikas Žalandauskas. Kapitonas šiuo metu plukdo keltą iš Italijos į Lietuvą. Pirmoji oficiali kelto kelionė iš Klaipėdos į Kylį numatyta gegužės 11 dieną.

„Lisco Maxima“ taps aštuntuoju laivu, priklausančiu Lietuvos bendrovei AB „DFDS Lisco“ ir plaukiančiu po Lietuvos vėliava. Jis pakeis iki šiol naudotą „Lisco Optima“ keltą – pastarąjį planuojama perkelti į Švedijos krovininių-keleivinių laivų liniją.

Naujojo AB „DFDS Lisco“ kelto pavadinimas rinktas pagal griežtus bendrovės numatytus kriterijus. Nuo 2002 m. AB „DFDS Lisco“ laivų pavadinimuose privaloma tvarka turi būti naudojamas iš trijų skiemenų susidedantis lotyniškas žodis, kuris baigiasi balse A ir kuriuo anksčiau jau buvo vadinti „DFDS“ laivai. „Lisco Maxima“ pavadintas nuo 1978 m. turėto „DFDS“ laivo vardu.

2008 m. bendrovė „DFDS Lisco“ pardavė 4 kompanijos strategijos reikalavimų neatitikusius laivus, o šiemet be „Lisco Maxima“ įsigijo dar 2 naujus modernius Ro-Ro tipo krovininius keltus. „Nuosekliai laikomės pagrindinės kompanijos priimtos laivų atnaujinimo strategijos ir kokybės politikos. Naujasis 2009 m. įsigytas keltas sustiprino mūsų bendrovės pozicijas linijose tarp Lietuvos ir Vokietijos bei Lietuvos ir Švedijos bei leido pagerinti klientų aptarnavimą. Manome, kad naujasis „Lisco Maxima“ ne tik teigiamai paveiks bendrovės veiklos apimtis, bet ir prisidės prie Lietuvos laivybos plėtros“, – teigia V. Klumbys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius