Vilnietė Ana Boronenkienė „15 min“ pasakojo, kad spaudžiant šaltukui pasidarė neįmanoma važiuoti troleibusais. „Beveik nė vienas troleibusas nėra šildomas. Kiek žmonės prikvėpuoja, tiek ir šildosi važiuodami“, – skundėsi moteris.
Pasak moters, bilietų kainas viešajame transporte pabranginus, keleiviams sušilti galėtų įjungti bent pečiuką.
„Suprantu, jog transportas senas, tačiau už ką mes tada mokame?“ – piktinosi A.Boronenkienė.
Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ generalinis direktorius Jonas Bagdonavičius neigė, kad troleibusai nešildomi.
„Vilniuje yra apie 15 proc. blogai šildomų troleibusų, kuriuose temperatūra vos vienu kitu laipsniu aukštesnė nei lauke“, – sakė jis.
Šildomi skirtingai
J.Bagdonavičius aiškino, kad Vilniaus troleibusai šildomi 3 skirtingais būdais. „Naujieji „Soliariai“ yra pakankami šilti ir su jais problemų kol kas neturime. Kituose troleibusuose įmontuoti pečiukai, kurių per dieną sugenda po 10-15“, – sakė pašnekovas.
Trečiasis ir mažiausiai efektyvus šildymo būdas, pasak jo, kai šildymas įjungiamas troleibusui stabdant. „Kadangi dabar keliai prasti, troleibusai lėtai važiuoja ir beveik nestabdo, tai temperatūra jų viduje yra tokia kaip lauke“, – sakė J.Bagdonavičius.
„Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius sakė, kad visos problemos „atsiremia į pinigus“.
Venas pečiukas kainuoja apie 100 Lt, o jų troleibusuose per metus nuperkama ir sumontuojama apie 300-400.
„Pečiukų kasmet nuperkame kiek galime, tačiau jų užtenka ne visiems troleibusams. Sugedusius pečiukus ne visada spėjame suremontuoti. Šildymui per mėnesį išleidžiame apie 300 tūkst. Lt“, – sakė jis.
Pasak bendrovės „Vilniaus autobusai“ technikos direktoriaus Juozo Grabio, sostinės gatvėmis važinėjantys autobusai šildymo problemų neturi.