TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Išsvajotos striukės detektyvas

Striukę įsigijusi kaunietė Agnė apgailestauja, kad per vėlai pamatė, jog ji buvo dėvėta.
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / Striukę įsigijusi kaunietė Agnė apgailestauja, kad per vėlai pamatė, jog ji buvo dėvėta.
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
A A

Perki naują drabužį, o gauni dėvėtą – tokią nemalonią dovaną iš vienos parduotuvės Kaune gavo studentė Agnė. Savo istoriją „15min“ papasakojusi kaunietė tikisi, kad kiti pirkėjai išvengs tokių nemalonumų.

Patikusią striukę su nuolaida įsigijusi studentė tik parsinešusi ją namo pamatė, jog drabužis akivaizdžiai dėvėtas. Pasak merginos, neseniai prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ įsikūrusioje parduotuvėje „Zara“ pirkta pavasarinė striukė iš pradžių nepasirodė vilkėta.

Grąžinamas daiktas turi būti su etiketėmis, be pažeidimų, švarus. Gavusi cigaretėmis kvepiančią striukę aš pardavėjų vietoje nebūčiau jos priėmusi, – sakė Rūta Butkienė.„Matuodamasi parduotuvėje striukės kišenėje užčiuopiau popierių. Tačiau tada pamaniau, kad tai informacija, nurodanti, kaip prižiūrėti prekę. Namuose pamačiau, kad tai paruoštukės. Be to, ant striukės nebuvo įprastos etiketės, kaina, prekės kodas buvo užrašyti ranka. Pikčiausia pasidarė, kai kambaryje pakabėjusi striukė pradėjo skleisti „nuostabų kvepalų ir cigarečių aromato mišinį“.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Striukės kišenėje pirkėja rado paruoštukių.
Striukės kišenėje pirkėja rado paruoštukių.

Paskambinusi į parduotuvę „Zara“ mergina buvo užtikrinta, kad prekės, kurias grąžina pirkėjai, nekabinamos su kitu parduotuvės asortimentu. Todėl negalėjo būti, kad kaunietė įsigijo jau vilkėtą drabužį.

Informuoti pirkėją būtina

„Kad naujais drabužiais prekiaujančioje parduotuvėje parduodamas dėvėtas apdaras, klientai turi būti informuojami. Tiesa, taisyklių, kaip tai turėtų būti padaryta – žodžiu, raštu, kurioje vietoje, – nėra. Tačiau save gerbianti įmonė ras būdą pirkėjui suteikti visą jam priklausančią informaciją“, – sakė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Kauno apskrities skyriaus vyriausioji specialistė Rūta Butkienė.

Kaunietės atveju kalte dėl incidento turi dalytis ir pardavėja, ir pirkėja. Pastaroji turėjo parduotuvėje įsitikinti, kad prekė nedėvėta, o kilus abejonių – iš karto išsiaiškinti. Pardavėja priimdama striukę iš anksčiau ją pirkusio asmens neapžiūrėjo, kad ji be etiketės, kišenėse likę daiktų.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Striukė neturėjo įprastos etiketės.
Striukė neturėjo įprastos etiketės.

„Pagal daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles parduotuvės privalo priimti arba pakeisti daiktą pirkėjui, jei jis jį grąžina per 14 dienų. Tačiau grąžinamas daiktas turi būti su etiketėmis, be pažeidimų, švarus. Gavusi cigaretėmis kvepiančią striukę aš pardavėjų vietoje nebūčiau jos priėmusi“, – sakė Vartotojų teisių apsaugos tarnybos specialistė.

Brokuoti drabužiai sunaikinami

„Akropolyje“ veikiančios parduotuvės „Zara“ direktorė Vaida Survilienė užtikrino, jog čia panašaus incidento negalėjo nutikti. „Pas mus pirkėjai prekes gali grąžinti per mėnesį nuo įsigijimo. Jei pirkėjui netinka dydis, spalva, daiktas keičiamas, o radus akivaizdų defektą – grąžinami pinigai. Tačiau tokie rūbai atgal į prekybą nepatenka. Mažiau pažeisti siunčiami atgal į įmonę, kiti sunaikinami. Saugome savo gerą vardą, todėl negali būti, jog pas mus parduotuvėje vilkėtas drabužis toliau pardavinėjamas su kitais“, – užtikrino V.Survilienė.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min