Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2014 rugpjūčio 20d. 18:55

Kančios dėl „puponautų“ – auklėjimo trūkumas?

Puponautai
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / Puponautai
Vaikų tėvai vėl rašo atsišaukimus apie prekybon grįžusius „puponautus“. Rinkodaros žinovas, ISM universiteto dėstytojas Mindaugas Lapinskas „Žinių radijui“ teigė, jog visada atsiras žmonių, kuriems tai bus nepriimtina.

„Tas pats žmogus gali skųstis dėl žaidimų telefonuose, planšetinių kompiuterių. Taip, vaikai mokosi socializuotis, taip, jiems rūpi, ką kiti turi, ir vienintelis būdas to išvengti – patiems tėvams juos auklėti. O ne skųstis ir ieškoti priešų“, – įsitikinęs M.Lapinskas.

Tiesa, Reklamos įstatymas nurodo, kad draudžiama tiesiogiai kviesti vaikus daryti poveikį tėvams ir kitiems asmenims, kad šie nupirktų reklamuojamų prekių, taip pat tiesiogiai skatinti vaikus pirkti prekes ar paslaugas, pasinaudojant jų patiklumu. 

„Tačiau įstatyme yra žodis tiesiogiai, kas reikštų – paprašyk tėvų, kad pirktų. Kiek teko matyti reklamas, tai yra pranešimas, kad „puponautai“ atvyko. Vaikai jų nori, bet niekas tiesiogiai jų neragina. Kita vertus, tokiuose įstatymuose, pamatyčiau braižą tų, kurie uždraudė pardavinėti energetinius gėrimus nepilnamečiams, – kalbėjo M.Lapinskas.      

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Žinių radijas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

15MAX

Grožio programa 360°

Atsakingai kuriamas šeimos verslas

Esports namai

Kiekvienas gali

URBAN˙/

Tausokime maistą kartu

Parašykite atsiliepimą apie 15min