Po pietų sraigtasparnio Mi–8 įgula atlikusi planinę treniruotę su išorine pakaba ir prie jos pritvirtinta gaisro gesinimo „Bambi Bucket“ tipo įranga jau skrido į Antrąjį paieškos ir gelbėjimo postą Kaune, kai pastebėjo iš miško masyvo kylančius dūmus.
„Nusprendėme pasižiūrėti, kokia šių dūmų kilmė – ar kas miške laužus degina, o gal gaisras. Priskridome arčiau ir pamatėme, kad dega miško paklotas ir medžiai. Supratome, kad gaisras prasidėjęs neseniai, nes degė nedidelis plotas. Iš karto užpylėme gaisro vietą krepšyje gabentu vandeniu ir pranešėme Karmėlavos skrydžių valdymo centrui,“ – pasakojo sraigtasparnio įgulai vadovavęs pilotas kapitonas Eligijus Rukšnaitis.
Sraigtasparnis dar nebuvo išnaudojęs visų degalų treniruotėms, todėl Karinių oro pajėgų įgula ėmėsi toliau gesinti gaisro. Netoliese nebuvo pakankamo dydžio vandens telkinio, todėl vandens teko skristi į maždaug už penkių kilometrų tekantį Nemuną. Per pusvalandį kariai spėjo išpilti dar du krepšius po maždaug du kubinius metrus vandens.
„Pildami trečią vandens talpą pastebėjome, kad į gaisravietę jau yra atvykęs gaisro gesinimo automobilis, gesinimo darbai vyksta, gaisras jau aprimęs. Sraigtasparnio degalai jau buvo beveik išnaudoti, todėl, padarę ką galėjome, turėjome grįžti į paieškos ir gelbėjimo postą,“ – sakė kpt. E.Rukšnaitis.
Pasirengę ištisą parą teikti pagalbą Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų sraigtasparniai su įgulomis budi dviejuose Paieškos ir gelbėjimo postuose Nemirsetoje ir Kaune. Karinių oro pajėgų sraigtasparniai Mi–8 MTV yra skirti paieškos ir gelbėjimo darbams, medicininės evakuacijos ir gelbėjimo užduotims vykdyti, gabena donorų organus transplantacijos operacijoms, gesinti gaisrus, ieškoti Baltijos jūroje paklydusių žvejų ir kt.