Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kas laukia Vilniaus viešojo transporto

„Translohr“ tramvajus
„Lohr Industrie“ nuotr. / „Translohr“ tramvajus
Šaltinis: BNS
0
A A

Vilniaus valdžia samdys specialistus, kurie ištirtų ir pateiktų rekomendacijas, kaip pagerinti sostinės viešojo transporto sistemą.

Vilniaus mero pavaduotojas Romas Adomavičius BNS pranešė, kad kitą savaitę turėtų būti paruoštos galutinės techninės sąlygos, o sistemos gerinimo specialiojo plano konkursą planuojama paskelbti netrukus po to.

„Vilniaus transporto sistema šiandien neatitinka nei miesto poreikių, nei galimybių. Tikėtina, kad atsirastų nauja transporto rūšis, kuri perimtų daugiau nei 50 proc. keleivių srautų, o autobusai, troleibusai ir maršrutiniai taksi įeitų į bendrą kompleksą“, - BNS sakė Vilniaus mero pavaduotojas Romas Adomavičius.

Anot jo, išsamūs tyrimai turėtų atsisakyti į klausimą, kokia transporto rūšis tai galėtų būti.
„Konkurse turėtų dalyvauti ir užsienio ekspertai, kurie pristatytų panašių miestų patirtį ir būtų surastas pats optimaliausias sprendimas“, - teigė R.Adomavičius.

Jo teigimu, plane turėtų būti numatyta 50 metų perspektyva. Turi būti apsispręsta dėl gatvių, transporto juostų, pėsčiųjų perėjų, parkavimo klausimų, eismo centrinėje miesto dalyje, Senamiestyje, ribojimo ir kitų dalykų.

Sostinėje anksčiau buvo svarstoma įrengti tramvajaus liniją nuo Santariškių iki stoties arba maždaug šešių kilometrų ilgio metro liniją tarp Viršuliškių bei miesto centro. Vėliau metro ilgį buvo siūloma išplėsti iki 20, o paskui - iš viso iki 30 kilometrų.
 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min