Kaip rašo dienraštis „Kauno diena“, neseniai susisiekimo ministrą pasiekė nauja Lietuvos oro uostų plėtros galimybių studija, pagal kurią siūlomi penki šalies oro uostų plėtros scenarijai. Pagal pirmuosius du scenarijus vienas iš dabar veikiančių – Tarptautinis Vilniaus oro uostas arba Kauno oro uostas – būtų uždarytas arba jo veikla būtų ribojama. Nurodomas ir kitas scenarijus – sujungti abu oro uostus į kompleksą. Kaip rimta alternatyva siūloma statyti naują oro uostą pusiaukelėje tarp Vilniaus ir Kauno.
Studija rengta dar šaliai neįbridus į ekonomikos nuosmukį, todėl per tris savaites ji bus patikslinta.
Tuo tarpu Kauno politikai studijos rengėjus kritikuoja dėl pernelyg kraštutinių oro uostų plėtros galimybių. Esą uždaryti vieną veikiančių oro uostų būtų neracionalu. „Apie Kauno oro uosto uždarymą negali būti net diskutuojama“, – rėžė Kauno apskrities viršininkė Ona Balžekienė. Ji pabrėžė, kad Kaunas turi išskirtinį prnašumą – patogi geografinė padėtis.
Tuo tarpu A.Kupčinskas primena, kad pernai patvirtintame Kauno oro uosto detaliajame plane numatyta oro uosto plėtra. Kauno oro uosto direktoriaus uždarymo galimybės negąsdina – ant jo, tai yra tik vienas scenarijus, kuris svarstomas kaip vienas galimų.
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis teigia, kad uždarymo galimybė komplikuota, nes taip būtų pripažinta, kad Lietuva netikslingai naudojo ES lėšas. Jis pripažįsta, kad oro uostas turi savo nišą, o jo reikšmė ateityje bus dar didesnė.