Įrenginys ypatingas tuo, jog pėstieji, laukiantys žalios šviesos ar kertantys gatvę užsidegus žaliai šviesai, mato atbulinį laikmatį, kuris rodo, kiek laiko liko iki žalios ar raudonos šviesos užsidegimo.
Valdininkai tikina, kad ši naujovė yra eksperimentas, ir jei jis pasiteisins, tokių pėsčiųjų šviesoforų mieste turėtų atsirasti daugiau. Jie būtų įrengiami tokiose vietose, kur yra daug eismo juostų, todėl gatvę pereiti užtrunka ilgiau.
Tokie įrenginiai senokai naudojami didžiuosiuose Europos miestuose, šiais metais tūkstantis tokių laikmačių sumontuota Maskvoje. Taip siekiama didinti pėsčiųjų saugumą.
Nors deklaruojama, kad tokie įrenginiai saugo eismo dalyvius, anapus Atlanto įsikūrusio Toronto universiteto studentai atlikę tyrimą nustatė, kad tokie šviesoforai neigiamai veikia vairuotojus, kurie taip pat mato, kiek laiko liko iki šviesoforo signalo pasikeitimo. Esą skubantis vairuotojas, matydamas, jog tuoj užsidegs žalia šviesa, gali nepastebėti nespėjusio gatvės kirsti pėsčiojo.