Savivaldybės projektas praėjusių metų gruodžio 1 dieną Susisiekimo ministerijos buvo įtrauktas į 2007–2013 m. Europos Sąjungos struktūrinės paramos naudojimo strategijos Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 3 prioriteto ,,Aplinka ir darnus vystymasis“ priemonės valstybės projektų sąrašą.
Projektui įgyvendinti reikėtų 3,78 mln. litų, iš kurių 2,59 mln. litų būtų skirti iš ES.
Siekiant nutiesti troleibusų kontaktinį tinklą, jis būtų montuojamas ant metalinių, cinkuotų aštuonbriaunių atramų nuo Utenos gatvės, Savanorių prospekto sankryžos, K.Petrausko, Parodos gatvėmis, Vytauto prospekte, sujungiant su esamu tinklu.
Abipusio eismo linijos ilgis tuomet būtų lygus 4,78 km. Taip pat būtų rekonstruojama Parodos gatvės dalis, įrengtos gatvės apšvietimo atramos – iš viso 118 vienetai, ant kurių bus galima kabinti ir troleibusų kontaktinį tinklą. Numatoma, kad projekto lėšomis reikėtų įrengti tik 55 atramas.
Įgyvendinus projektą, autobusai, kuriuos pakeistų troleibusai, nebevažinėtų Vytauto prospektu, Parodos gatve ir Savanorių prospektu, o tai leistų sumažinti labiausiai užterštose miesto gatvėse anglies monoksido koncentraciją. Šį pokytį labiausiai pajustų gyventojai, kurių šioje miesto dalyje yra apie 40 tūkst.
Apskaičiuota, kad jeigu projektas bus sėkmingai įgyvendintas, per 5 metus į atmosferą būtų išmetama 29,805 tonų azoto oksidų, 1,005 tonų PM (kietųjų dalelių) ir 7,95 tonų anglies monoksido mažiau nei iki šiol.
Kauno miesto savivaldybės administracija planuoja 2011 m. lapkričio 1 dieną pateikti Transporto investicijų direkcijai paraišką, parengtą pagal priemonės projektų finansavimo sąlygų aprašo reikalavimus.