Tokį sprendimą priėmė ketvirtadienį posėdžiaudama Kauno miesto savivaldybės taryba. 30 proc. sumažinti rinkliavą už išorinę reklamą savivaldybės prašė Baltijos išorinės reklamos firmų asociacija bei Lauko reklamos asociacija.
Pavasarį į savivaldybę kreipęsi asociacijų atstovai teigė, kad sudėtinga ekonominė situacija stipriai paveikė reklamos rinką. Todėl sumažinta rinkliava – būtinybė. Jų prašymu, rinkliava turėjo būti sumažinta iki 2011 metų sausio. Kauno politikai prašymą patenkino iš dalies: trečdaliu mažesnė rinkliava už išorinę reklamą Kauno mieste bus renkama nuo 2009 metų rugpjūčio 1 dienos iki 2010 metų gruodžio 31 dienos.
Rinkliava už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą organizuojama vadovaujantis Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą nuostatais. Kauno miesto taryba vadovaudamasi šiais nuostatais mokėtojams gali numatyti lengvatų.