Tačiau dėl atsiradusių nenumatytų papildomų darbų tunelio renovavimas šiuo metu atsilieka nuo programos, todėl neatmetama galimybė, jog eismas tuneliu bus atnaujintas vėliau.
Į Kauno miesto merą dažnai kreipiasi miestiečiai, norėdami sužinoti, kada bus baigtas geležinkelio tunelio remontas ir atnaujintas keleivinių traukinių eismas iš Kauno geležinkelio stoties Vilniaus kryptimi. Miesto meras pasiteiravo AB „Lietuvos geležinkeliai“, kada kauniečiai vėl galės keliauti iš Kauno geležinkelio stoties. Atnaujinus keleivinių traukinių eismą, keleiviams, vykstantiems Vilniaus kryptimi, pagerės susisiekimas miesto maršrutų autobusais, troleibusais ir maršrutiniais taksi.
Tunelio, kuris buvo pastatytas 1862 metais, remonto darbai prasidėjo pernai vasario 1 dieną. Dėl tunelio remonto keleiviai, atvykę į Kauną ir išvykstantys iš Kauno, į traukinius įlaipinami ir išlaipinami ne Kauno Geležinkelio stotyje, o specialiai šiam tikslui įrengtoje stotelėje Kaunas 1, kuri yra Petrašiūnuose.
Darbai, kuriuos atlieka AB „Kauno tiltai“, finansuojami iš Europos Sąjungos sanglaudos fondų. Jų vertė – beveik 65 mln. Lt. Rekonstrukcijos metu bus pakeista susidėvėjusi elektros tiekimo linija, vandens nutekėjimo latakai, apšvietimas, įrengta ryšių stebėjimo sistema. Sudėtingiausias darbas – tunelio skerspjūvio platinimas. Viršutinė dalis nebus atkasta, nes virš tunelio (už 30 m) yra gyvenamieji namai. Dėl būsimų darbų konsultuotasi su Austrijos, Norvegijos ir Danijos specialistais.