Atlikusi maisto produktų pirkimą ligoninė sudarė 7 sutartis, iš kurių 4 sudarytos pažeidžiant imperatyvias įstatymo nuostatas, todėl, Tarnybos nuomone, turėtų būti nutrauktos.
Patikrinus vaistų pirkimą, nustatyta, kad net 7 iš 10 po šio pirkimo sudarytos sutartys pratęstos be Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimo ir nesant konkrečių, aiškių ir nedviprasmiškų aplinkybių, kurioms esant galima būtų pratęsti sutarčių galiojimą. Tuo ligoninė neužtikrino pagrindinių viešųjų pirkimų principų laikymosi ir pažeidė įstatymą. Perkančiosios organizacijos, atlikdamos viešuosius pirkimus, pirkimo dokumentuose ir sutartyse turėtų nurodyti konkrečias, aiškias ir nedviprasmiškas aplinkybes, kurioms esant sutartys galėtų būti keičiamos, tik tuomet tam nereikėtų Tarnybos sutikimo.
Pažeidimų nustatyta ir medicininės įrangos pirkimų sutartyse. Jas sudarydama ligoninė priėmė pirkimų dokumentų reikalavimų neatitinkančius sutarties įvykdymo užtikrinimus ir taip pažeidė įstatymą. Perkančiosios organizacijos, gavusios sutarties įvykdymo užtikrinimus, neatitinkančius pirkimo sąlygų ir sutartyje nustatytų sutarties įvykdymo užtikrinimo reikalavimų, turi laikyti, kad tiekėjas atsisakė sudaryti sutartį ir siūlyti ją sudaryti dalyviui, kurio pasiūlymas pagal nustatytą pasiūlymų eilę buvo pirmas po dalyvio, atsisakiusio sudaryti sutartį.
Kaip 2011 m. gruodžio 14 d. nutartyje (civilinė byla Nr.3K-3-507/2011) nurodė Lietuvos Aukščiausiasis Teismas, nustačius perkančiosios organizacijos veiksmais padarytus viešųjų pirkimų principų ar viešuosius pirkimus reglamentuojančių imperatyviųjų teisės normų pažeidimus, jau sudaryta viešojo pirkimo sutartis turėtų būti pripažinta niekine ir negaliojančia.
Ligoninė taip pat neužtikrino, kad viešojo pirkimo procedūrų ataskaitos, įvykdytos ar nutrauktos pirkimo sutarties (preliminariosios sutarties) ataskaitos būtų rengiamos laikantis nustatytų reikalavimų ir per nustatytus terminus. Pažymėtina, kad visų patikrintų sutarčių įvykdytos sutarties ataskaitos nepateiktos arba pateiktos pažeidžiant nustatytus terminus.