2008 metais Kauno miesto savivaldybės taryba patvirtino Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje, nuostatus. Jos galiojo iki šių metų gruodžio 31 d. Rinkliavos nuolaida siekia 30 proc.
Pasak LLRAA atstovų, šios nuolaidos leido išvengti daliai lauko reklamos bendrovių bankroto krizės laikotarpiu ir taip išsaugoti darbo vietas kauniečiams. Todėl šiemet spalį asociacijos nariai vėl kreipėsi į Kauno miesto merą Andrių Kupčinską, prašydami pratęsti esančių nuolaidų galiojimą.
„Savivaldybė, darydama nuolaidas, neteko dalies savo pajamų, todėl buvo pasiektas susitarimas su LLRAA, kad 2011 metais Kaune vyksiančius renginius – „Hanza dienos 2011“ bei Europos vyrų krepšinio čempionatą – verslininkai parems lauko reklamos kampanijomis. Verslininkai susitarimą vykdo: visi prašyti skyrė laisvus reklaminius plotus šiems dviems neeiliniams įvykiams mūsų mieste“, - sakė meras Andrius Kupčinskas. Vėliau Kauno valdžia ketina surengti dar vieną susitikimą su LLRAA atstovais, kuriame patvirtintų konkrečius susitarimus, kaip LLRAA nariai galėtų padėti miestui, remdami šiuos renginius.
Preliminarus susitarimas toks: 2011 metais LLRAA nariai numato Kauno miesto savivaldybei aktualios informacijos platinimui skirti reklaminius plotus 250-yje transporto laukimo paviljonų, 75-iuose tripusiuose reklaminiuose stovuose, 6 didelio formato (62 kv.m.) reklamines plokštumas bei kitas galimybes. Taip pat asociacija numato reklamuoti Kaunui svarbius renginius ir kituose miestuose per savo reklaminius kanalus.
Atsižvelgusi į tokį bendradarbiavimą, Kauno miesto savivaldybės tarybos kolegija nusprendė pavesti Teisės departamentui parengti tarybos sprendimo projektą, kuriuo būtų sumažinta rinkliava už išorinės reklamos leidimų išdavimą.