„Tarptautinis Kauno oro uostas veikia ir veiks. 2009–2011 metų investicijų programoje numatyta jo išvystymo projektams skirti 60 mln. litų. Pastaraisiais metais nuolat investuojama į Kauno oro uosto infrastruktūrą. Taip bus daroma ir toliau“, – sakė ministras.
Pirmąjį šių metų pusmetį Kauno oro uostas dirbo nuostolingai. Tačiau, pasak E.Masiulio, kol kas minčių jį uždaryti nėra.
Į žurnalistų klausimą apie Kauno miesto savivaldybės mero pareikštą poziciją, kad savivaldybė galėtų tapti šio oro uosto valdytoja, ministras konkrečiai neatsakė. Pasak jo, ministerija suinteresuota, kad oro uostas turėtų naujų valdymo partnerių, tačiau galutinį sprendimą turi priimti Vyriausybė ir Seimas. „Tik tada paaiškės, koks valdymas bus pasirinktas. Kitąmet planuojame teikti įstatymų pataisas Seimui ir siekiame oro uostų valdymą padaryti šiuolaikiškesnį. Tačiau kol kas nekalbame apie tokių objektų privatizavimą. Reikėtų sekti užsienio pavyzdžiais: daugybė oro uostų pasaulyje eksploatuojami juos išsinuomojusių privatininkų, tačiau oro uostai vis vien priklauso valstybei“, – sakė E.Masiulis.
Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas pritarė ministro nuomonei, jog dėl oro uosto valdymo pirmiausia turėtų pasisakyti Vyriausybė ir Seimas. Tačiau pabrėžė, jog Kauno valdžia kol kas puoselėja ne oro uosto valdymo, bet partnerystės planus. „Sunkmečiu situacija miestui nėra palanki. Todėl kalbėti apie finansinius įsipareigojimus ir jų prisiimti nenorėtume. Tačiau ateityje tikime, kad bus lengviau. Tada mūsų idėja gali būti plėtojama“, – sakė Kauno vadovas.