-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 09 28

Kauno oro uosto dalininke norinti tapti savivaldybė neturi pamiršti finansinių įsipareigojimų

Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis neatmeta galimybės perduoti ministerijai pavaldaus Kauno tarptautinio oro uosto valdymą Kauno savivaldybei, tačiau tvirtina, kad tai padarius pastaroji turėtų prisiimti su oro uosto valdymu susijusius finansinius įsipareigojimus.
Kauno oro uostas naktį.
Kauno oro uostas naktį / Eriko Ovčarenko/dienraščio „15 minučių“ nuotr.

Apie ketinimus perimti oro uosto valdymą yra pareiškęs Kauno meras Andrius Kupčinskas, tačiau kol kas jokių oficialių prašymų ar diskusijų tarp Kauno miesto valdžios ir Susisiekimo ministerijos nebuvo, pirmadienį rašo dienraštis „Kauno diena“.

„Oro uosto valdymas reiškia ir tam tikrus finansinius įsipareigojimus. Savivaldybė turėtų klausti, ar žmonės sutiktų, kad dalis Kauno miesto biudžeto išlaidų būtų skirtos oro uostui valdyti“, – tvirtino E.Masiulis.

Anot jo, miesto valdžia neturėtų apgaudinėti gyventojų kalbėdama tik apie naudą, bet privalo informuoti apie finansinius įsipareigojimus.

„Kol kas oro uostas nėra pajamų ar pelno generatorius. Daugiau išleidžiame negu gauname. Jeigu savivaldybė sutiks prisiimti tam tikrus finansinius įsipareigojimus, tada – jokių problemų“, – sakė E.Masiulis.

Kauno tarptautinio oro uosto generalinis direktoriaus Arijando Šliupo teigimu, Kauno miesto valdžios noras dalyvauti oro uosto valdyme gali būti diskutuojamas tik tokiu atveju, jeigu tai bus priimtina Susisiekimo ministerijai.

„Tokie klausimai turėtų būti svarstomi Susisiekimo ministerijos lygiu, o sprendimas turi būti priimtas tarp centrinės ir miesto valdžios. Jeigu regionas nori dalyvauti oro uosto valdyme, tikrai sveikintina iniciatyva“, – sakė A.Šliupas.

Tapusi oro uosto dalininke, Kauno miesto savivaldybė turės dalyvauti sprendžiant klausimus, kaip panaudoti europines lėšas ir pritraukti išorinių finansų bei investicijų. Savivaldybė kaip dalininkė turės prisiimti atsakomybę dėl naujų maršrutų starto rizikos, skirti lėšų, kad naujas maršrutas būtų patrauklus, taip pat dalyvauti įvairiose rinkodaros akcijose ir projektuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius