2009 02 24

Kauno oro uostui praverstų turistai

Antras pagal dydį Lietuvoje tarptautinis Kauno oro uostas neatmeta galimybės šiemet dirbti pelningai. Keleivių jame galėtų padaugėti prisiviliojus britų turistų.
Kauno oro uostas
Kauno oro uostas

Kauno oro uosto vadovas Arijandas Šliupas tvirtina, kad 2008 metus šis oro uostas baigė nuostolingai. Kokio dydžio nuostoliai, neskelbiama. „Kol kas prie ataskaitų tebedirba auditoriai. Šiųmečiai mūsų planai yra optimistiniai“, – teigė jis. A.Šliupas sakė, kad kol kas Kauno oro uostas krizės nepajuto. „Sausį sulaukėme beveik 31 tūkst. keleivių. Nors jų nepadaugėjo, tačiau ir sumažėjimo kol kas nejaučiame“, – teigė jis. Pernai Kauno oro uostas aptarnavo 410 tūkst. keleivių.

Tuo metu pigių skrydžių oro bendrovės „Ryanair“ atstovai vėl ragina Kauno vadovus plėsti miesto reklamą, kuri neva priviliotų į mūsų šalį didžiausiais turistais Europoje vadinamų britų. Pagal 2005 metais „Ryanair“ ir Kauno oro uosto pasirašytą sutartį, ši oro bendrovė iš kelių Lietuvos valstybinių institucijų už laikinosios sostinės reklamą jau gauna apie 0,4 mln. litų. Ne kartą viešai diskutuota ir abejota, ar verta daugiau investuoti į informacijos apie miestą sklaidą per „Ryanair“, nes pigių skrydžių maršrutuose užsienio turistų, kuriems ši informacija skiriama, būna vos keli procentai.

„Sulaukiame nemažai klausimų iš užsienio turistų apie tai, ką galima nuveikti Kaune. Bet bendrame keleivių, vykstančių į laikinąją sostinę, sraute jie sudaro nedidelę dalį“, – LŽ sakė Kauno regiono turizmo informacijos centro direktorius Sigitas Sidaravičius.

Taip pat paskaičiuota, kad iš kiekvieno reiso, besileidžiančio Kaune, vidutiniškai 10-15 keleivių išvyksta į Vilnių. Bankrutavus oro bendrovei „flyLaL“ pervežimai iš Kauno į sostinę tapo dvigubai populiaresni.

„Ryanair“ rinkodaros vadovas Centrinei ir Rytų Europai bei Baltijos šalims Laszlo Marozsi LŽ sakė, kad iš Kauno į Londoną lėktuvai nuo pavasario skraidys du kartus dažniau dėl „flyLaL“ bankroto. Dėl to paties „Ryanair“ ėmė kurti naujų maršrutų į Paryžių ar Briuselį planus. „Sieksime gausinti keleivių skaičių ir jau suplanuotuose skrydžiuose. Kai Anglijos svaro sterlingo kursas beveik susilygino su euru, į Europą atsigręžė Didžiosios Britanijos turistai“, – tvirtino L.Marozsi.

Bene dažniausiai keliones savo poilsiui pasirenkantys britai apie Lietuvą žino palyginti mažai. Nemenkus pinigus už Kauno reklamą internete jau gaunanti „Ryanair“ tvirtina artimiausiu metu su miesto, rajono ir apskrities vadovais sėsianti už derybų stalo. „Pusę reikiamos sumos reklamai skirsime mes“, – tvirtino L.Marozsi. Kokios sumos reikės Kaunui, kad jis sušoktų viliotinį didžiausiais turistais Europoje vadinamiems anglams, kol kas neaišku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius