„Kauno diena“ penktadienį rašo, kad anksčiau jis su dabartiniu „Kauno autobusų“ ir „Autrolio “ valdybų pirmininku buvo verslo partneriai bendrovėje „LitCapital“.
„Jokios bendros ekonominės veiklos šiuo metu kartu nevykdome, o ateities planų juk galima turėti. Studiją užsakė abiejų įmonių vadovybės valdybos įpareigojimu. Konsultanto valdyba tikrai neparinko“, – sakė Š. Šiugžda.
Švedų ekspertai dar prieš keletą metų yra pateikę išvadas, kad Kauno viešojo transporto sujungimas neduotų apčiuopiamos naudos. Šios išvados neįtiko Kauną valdantiems konservatoriams, todėl buvo pasamdyta bendrovė „Sawin“, kad ji atliktų naują studiją. Joje jau teigiama, kad, sujungus „Kauno autobusus“ ir „Autrolį“, per metus esą būtų sutaupoma 1,2 mln. litų.
Kauno miesto tarybos posėdyje „Autrolio“ ir „Kauno autobusų“ sujungimo klausimas buvo atidėtas – kai kurie tarybos nariai skundėsi, kad jiems nebuvo pateikta išsami informacija apie bendrovių sujungimo naudą ir galimus pavojus.
Visą savaitę prie Kauno savivaldybės piketavo „Autrolio“ darbuotojai, nepritariantys, kad transporto įmonės būtų.