Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Skandalingas „Kauno vandenų“ konkursas: viskas pagal planą

„Kauno vandenys“ suteikė privilegijų tik vienam leidiniui.
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / „Kauno vandenys“ suteikė privilegijų tik vienam leidiniui.
Šaltinis: 15min
0
A A

Ketvirtadienį baigėsi savivaldybės įmonės „Kauno vandenys“ viešųjų pirkimų konkursas mokamai informacijai apie bendrovės paslaugas skleisti. Formaliai buvo keturi dalyviai, tačiau paraišką pateikė tik vienas leidinys, kuriam, kaip įtariama, ir buvo specialiai sukurtos konkurso sąlygos.

„Kauno vandenų“ viešųjų pirkimų komisijos pirmininkas Jonas Bušmanas patvirtino, jog konkurse informacijai žiniasklaidos priemonėse skleisti buvo keturi dalyviai, bet paraišką padavė tik vienas leidinys, „Kauno diena“.

„15min“ jau rašė, jog „Kauno vandenų“ skelbto konkurso dokumentai sukėlė įniršį Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovui Žydrūnui Plytnikui.  Jis pareiškė, kad VPT  būtinai patikrins šio konkurso dokumentus ir prižiūrės jo vykdymą.

Oficialioje pirkimų svetainėje paliktas dokumentas buvo pavadintas „diena.doc“. Nurodyta, kad „Kauno vandenys“ reklamuosis leidinyje, kuris išeina šešiskart per savaitę, būtinai turi turėti miesto, ekonomikos, politikos naujienų skiltis, kas savaitę leisti specialius priedus apie namus ir ekonomiką bei platinti laikraštį 20 tūkst. egz. tiražu darbo dienomis ir 25 tūkst. egz. šeštadieniais.

Visas šias sąlygas atitinka kone vienintelis bendrovės „Diena Media News“ leidžiamas laikraštis „Kauno diena“, valdomas su Ūkio banko vadovu bei Kauno „Žalgirio“ savininku Vladimiru Romanovu susijusių asmenų. „15min“ paviešinus šiuos faktus, iškalbingas dokumento pavadinimas tuoj pat buvo pataisytas, bet „Kauno vandenys“ konkurso neatsisakė. Bendrovės vadovas Vilius Burokas tikino, kad niekam specialiai netaikė konkurso sąlygų.

Panašus scenarijus Kaune vyko prieš šių metų rinkimus į savivaldybes. Kai kuriais skaičiavimas, Kauno savivaldybės įmonės, kurias kontroliuoja politikai, pirko reklamos, informacijos paslaugų už maždaug 1 mln. Lt.

Apie 600 tūkst. Lt teko vietinei televizijai, apie 400 tūkst. Lt – specialiomis konkurso sąlygomis pamaloninamam spaudos leidiniui. Savivaldybių rinkimų kampanijos metu savivaldybių įmonių pinigais pamalonintos žiniasklaidos priemonės apie tas įmones kontroliuojančių partijų kandidatus rašė tik arba gerai, arba nieko.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min