-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 12 04

Kelionei traukiniu per Lietuvą – papildomos kojinės

„Kelionei atgal turbūt reikės dar dvejas kojines pirkti“, – retoriškai svarstė traukiniu iš Plungės į Vilnių vykusi Rima. Onkologine liga serganti moteris teigė, kad per 3,5 val. nešildomame vagone sušalo, nepavyko nusipirkti ir arbatos ar kavos. Tuo tarpu „Lietuvos geležinkelių“ atstovai aiškina, kad traukinyje buvo mažiausiai 18 laipsnių.
Open house Vilnius:  Ekskursija po Vilniaus geležinkelio stotį ir remonto depus
Traukinys / Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr.

Penktadienio rytą, 7 val. 18 min. Rima įsėdo į traukinį Plungėje. Vagone pasirodė vėsu. Netrukus ji įsitikino, kad neveikia šildytuvai. Kiti keleiviai irgi sėdėjo susitraukę.

„Ne pirmą kartą gi vykstu traukiniu. Gana dažnai tenka važiuoti pas gydytojus. Tačiau taip, kaip šiandien, dar nebuvę. Langai aplediję. Pridėjau ranką prie šildytuvo – šaltas. Klausėme palydovės, ji tik šypsosi ir sako, kad čia viskas normaliai“, – guodėsi moteris.

Rima pasakojo, kad traukinyje sėdėjo ir apsimovusi pirštines, įsisukusi į pūkinį paltą. „Nesu tikrai šaltyšius, bet buvo labai labi šalta. Lyg lauke“, – kalbėjo moteris.

Ji pastebėjo, kad jau kelis mėnesius traukiniuose negalima nusipirkti nei kavos.

Pas gydytojus važiavusios moters pirmoji mintis pasiekus sostinę buvo apie karštą arbatą.

„Vakare turiu važiuoti atgal ir labai rimtai galvoju, kad teks dar kojinių nusipirkti“, – kalbėjo pašnekovė.

Tuo metu bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovė spaudai Kotryna Dzikaraitė aiškino, kad taip šalta, kaip teigė keleivė, nebuvo.

„Visuomet stengiamės vykdyti sklandžias, tvarias ir malonias keliones traukiniais. Tam tikrais atvejais oro temperatūra traukiniuose gali svyruoti, tačiau visuomet siekiame užtikrinti taikomus keleivinių geležinkelių riedmenų eksploatavimo higienos reikalavimus. Patikrinus minimos kelionės duomenis matome, kad visos kelionės metu buvo palaikoma tinkama temperatūra – mažiausiai 22 laipsnių šilumos, kuri atitinka keliamus reikalavimus, numatančius, kad įprastai traukiniuose temperatūra turi būti ne žemesnė kaip 18 laipsnių. Sulaukusi poros keleivių kreipimosi kelionės palydovė nedelsdama kreipėsi į traukinio mašinistą, kuris sustiprino šildymą vagonuose – kelionės pabaigoje temperatūra traukinyje jau siekė 24 laipsnius.

Apgailestaujame, kad kelionės metu traukinio salono temperatūra daliai keleivių buvo nepakankamai komfortiška. Vertiname keleivių grįžtamąjį ryšį, todėl kilus klausimams visuomet kviečiame kreiptis į kelionės palydovus, kurie padės rasti geriausius sprendimus kiekvienos konkrečios kelionės metu“, – teigė ji.

Tuo metu keleivė teigė, kad palydovė tik mandagiai šypsojosi, o galop visai nepasirodė.

Rima nesutiko su „Lietuvos geležinkelių“ pozicija, kad traukinyje buvo šilta. Vakare moteris važiavo atgal į Plungę ir pranešė, kad šildymas jau veikė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius