-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 10 14

Kelte „Gloria“ sudegė technikos už 50 mln. litų

Kelte „Gloria“ sudegė 79 vilkikai ir 144 puspriekabės bei šaldytuvai, skaičiuoja Lietuvos nacionalinės vežėjų asociacija „Linava“. Manoma, kad vežėjai neteko technikos, kurios vertė apie 50 mln. litų, rašo „Verslo žinios“.
Keltas po gaisro
Keltas po gaisro / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Priklausomai nuo vilkikų poreikio vežėjai naujų mašinų gali įsigyti per 14–60 dienų, jei įmonėms pavyks sėkmingai išspręsti apyvartinių lėšų, būtinų turto atkūrimui finansuoti ir draudimo klausimams.

„Į mus jau kreipėsi keli vežėjai, norintys įsigyti vilkikų, kad turėtų jų tiek, kiek turėjo iki gaisro kelte. Jiems naujus vilkikus planuojame pristatyti nuo lapkričio vidurio“, – sakė „Volvo Lietuvos“ rinkodaros vadovas Laurynas Bričkus.

Tuo tarpu nenaujų vilkikų paklausa, anot jo, šiuo metu viršija pasiūlą, tačiau ieškoma būdų, kaip vežėjams padėti.

Laikinoji „SEB lizingo“ generalinė direktorė Jurgita Černeckienė nurodė, kad per kelte kilusį gaisrą sudegė 10 puspriekabių ir 6 vilkikai, priklausantys „SEB lizingui“. Šio turto vertė, preliminariais skaičiavimais, yra apie 3 mln. litų.

Per kelte kilusį gaisrą sudegė 10 puspriekabių ir 6 vilkikai, priklausantys „SEB lizingui“. Šio turto vertė, preliminariais skaičiavimais, yra apie 3 mln. litų. „Visas turtas yra apdraustas, šiuo metu iš draudimo bendrovės laukiame oficialaus pranešimo, jis kol kas neatsiųstas draudikams motyvuojant tuo, kad sudegęs turtas dar nėra inventorizuotas“, – sakė J.Černeckienė.

Sprendimų šioje situacijoje klientams teigė ieškantys ir „Swedbank“ bei „Nordea Finance Lithuania“ atstovai. Vienos iš draudimo įmonių „PZU Lietuva“ generalinis direktorius Sigitas Žutautas tvirtino, kad bendrovės valdyba nusprendė apmokėti laive nukentėjusių klientų, kurie bendrovėje buvo apsidraudę kasko draudimu, patirtą žalą.

„Antradienį susirinkome, analizavome savo taisykles ir atsakymas buvo labai paprastas: negalime turėti tokių taisyklių išimčių, kurios nedengia klientų naudos. Jei draudimo bendrovė yra, tai ji yra tam, kad draustų įvykius, ir šiuo atveju sakome, kad jei rinkoje įprasta, didžioji dalis draudžia, moka, tai ir mes mokame ir ateityje taisykles pakeičiame“, – teigė S.Žutautas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius