Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Klaipėdiečiams rengiami muzikos terapijos užsiėmimai

Vinilinė plokštelė
Tomo Urbelionio/BFL nuotr. / Vinilinė plokštelė
Šaltinis: 15min
0
A A

Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuras skatina visus Klaipėdos žmones aktyviai dalyvauti organizuojamoje sveikatinimo veikloje ir kviečia į renginius, skirtus Pasaulinei sveikatos dienai paminėti.

Klaipėdiečiams siūlomos nemokamos kalanetikos treniruotės, šiaurietiško ėjimo mokymai, pirmą kartą žmonės bus pakviesti į muzikos terapijos vakarą.

„Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos specialistai pristato gal kiek negirdėtą, bet tikrai įdomų būdą atsipalaiduoti – muzikinį vakarą. Šis vakaras skirtas pailsėti nuo dienos rūpesčių, pasinerti į gydomąją muzikos galią. Kiekvienas atvykęs į renginį žmogus galės pagroti perkusiniais instrumentais. Tai gerų emocijų šaltinis, nauja ir nepakartojama patirtis. Nesvarbu, ar žmogus yra muzikuojantis, ar visai neturintis muzikavimo įgūdžių – laukiami visi!“, – kvietė Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro specialistė Roberta Tamulevičiūtė.

Kasmet balandžio 7 dieną yra švenčiama Pasaulinė sveikatos diena. Šia diena yra siekiama paminėti Pasaulio sveikatos organizacijos susikūrimą (1948 m.). Kiekvienais metais Pasaulinės sveikatos dienos šūkiu tampa tam tikra nerimą kelianti sveikatos problema. Šių metų tema – „Sveikas senėjimas“, o šūkis – „Gera sveikata-ilgesnis gyvenimas“.

Pasak Pasaulinės sveikatos organizacijos, per pastarąjį šimtmetį vidutinė tikėtina gyvenimo trukmė labai stipriai išaugo, todėl pagyvenusių žmonių daugėja, o vaikų gimstamumas mažėja. Pagyvenę žmonės gali gyventi pilnavertišką gyvenimą ir būti parama savo šeimoms ir visuomenei. Svarbu, kad jie kuo daugiau būtų bendruomenėse, aktyviai leistų laisvalaikį, gerintų psichinę sveikatą.

Remiantis Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro pateiktomis rekomendacijomis, norėdami gyventi pilnavertiškesnį gyvenimą žmonės turėtų:

1. Gerinti psichinę sveikatą – tai yra kuo daugiau bendrauti su aplinkiniais, neužsidaryti namuose, o vykti į viešus renginius, tobulinti įgūdžius, pavyzdžiui, mokytis naudotis kompiuteriu, užsiimti dar neišmėginta veikla;

2. Sveikai maitintis – tai yra sureguliuoti suvalgomo maisto ir išeikvojamos energijos pusiausvyrą. Nemažai pagyvenusiu žmonių skundžiasi antsvorio atsiradimu. To priežastimi gali būti ligos, mažas fizinis aktyvumas, mitybos taisyklių nesilaikymas, paveldimumas. Reikėtų prisiminti, jog pagyvenusiems žmonėms energijos reikia mažiau, nei jauniems žmonėms, todėl ir maisto medžiagų kaloringumas turėtų būti mažesnis;

3. Fiziškai aktyviai judėti, nes tai didina pagyvenusių žmonių jėgą, judrumą, pusiausvyrą vaikštant. Kuo daugiau fiziškai aktyviai žmogus juda, tuo geresnė jo savijauta, taip pat didėja užimtumas, o jei sportuojama su bendraminčiais didėja ir socializacija.

4. Reikėtų vengti traumų, atsargiai ir tik paskyrus gydytojui vartoti vaistus, atsisakyti žalingų įpročių, tuomet savijauta bus geresnė, o gyvenimas pilnavertiškesnis.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min