Jei darbai nevyks, su bendrove ketinama nutraukti ir sutartį dėl prieplaukos pratęsimo ties bendrove „Vakarų laivų gamykla“.
Pagal dar 2008 metais pasirašytą sutartį, 5,3 mln. litų vertės prieplaukos pratęsimo darbai turėtų būti baigti liepą, tačiau darbai nevyksta, rašo „Verslo žinios“.
„Konkursus laimėdavo kompanija, kuri reikia, kad laimėtų. Vėliau viskas apipinama begale problemų. Anksčiau privirtą košę man dabar tenka srėbti, kai kalbama apie investicinės programos nevykdymą. Akivaizdu, kad tokių objektų prisikaupė, bet „Klaipėdos hidrotechnika“ jau nebepajėgi juos atlikti“, – sakė Klaipėdos jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
Su „Klaipėdos hidrotechnika“ abipusiu sutarimu uosto direkcijai pavyko nutraukti tik valymo prie krantinių sutartį, o dugno valymo sutarties, nepripažinusi 0,45 mln. litų delspinigių, įmonė nesutiko nutraukti.
„Kaip nepajėgi? Ten tiems pirsų darbams nieko daug nereikia. Dabar statyboms sunku, užsienio kapitalo įmonės nori užimti rinką, bet mes susitvarkysime“, – sakė P.Jurgutis.
Anot jo, atnaujinus darbus prie „Klaipėdos Smeltės“ krantinių, kurie buvo sustabdyti pasikeitus krovos bendrovės planams, „Klaipėdos hidrotechnika“ atgausianti sulaikytas sumas ir galės atsiskaityti su kreditoriais. Įmonė deda viltis ir į Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statybų bei kitus konkursus.