Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Klaipėdos Keleivių terminalo statybų pradžia įstrigo teismuose

Būsimasis keleivių ir krovinių terminalas.
Egidijaus Jankausko/15min.lt nuotr. / Būsimasis keleivių ir krovinių terminalas.
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Jau porą mėnesių Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statybų konkursui stringant teismuose, statybų pradžios data vis labiau lieka neaiški. Kol nebus pradėta krantinių statyba, terminalo savininkai pristabdys ir pagrindines investicijas į pastatus.

Viena iš dešimties konkurso dalyvių – Vokietijos bendrovė „Josef Mobius Bau–Aktiengesellschaft“ Klaipėdos apygardos teismui apskundė konkurso rezultatus, ieškinys iki šiol nėra pradėtas nagrinėti. Trečiuoju asmeniu byloje kviečiama Latvijos bendrovė, dalyvavusi konkurse, rašo „Verslo žinios“.

Dėl teismo pritaitytų laikinųjų apsaugos priemonių uosto direkcija negali tęsti konkurso procedūrų.

„Mes Apeliaciniam teismui surašėme, kad galime patirti didelių nuostolių, nes projektas planuojamas finansuoti europinėmis lėšomis. Tie pinigai gali įstrigti ir pavirsti mūsų nuostoliais, o teismas kreipėsi į Susisiekimo ministeriją, kad ši išsiaiškintų, ar tikrai mes patirtume tokių nuostolių. Teismas, lyg suprasdamas, kad delsimas gali būti nuostolingas, neišvengiamai dar labiau delsia“, – teigė Klaipėdos uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo generalinis direktorius Benediktas Petrauskas svarsto, kad dėl nuolat apskundžiamų konkursų ne visada Lietuvoje pavyksta panaudoti ES lėšas, tad, jo manymu, derėtų keisti Viešųjų pirkimų įstatymą.

„Kur matyta, kad 4–5 vietoje pagal sąrašą esantis subjektas viską sustabdo, motyvuodamas tik tuo, kad ne jam pavyksta. Tokių dalykų neturėtų būti arba tai jam brangiai turėtų kainuoti, nes kenčiame visi: Lietuva nepanaudoja ES pinigų, Klaipėdos uostas neįgyvendina investicinių projektų“, – tvirtina B.Petrauskas.

Šiuo metu terminalas baigia projektavimo darbus ir jau vasaros viduryje tikisi gauti leidimą statyboms. Ketinama pradėti terminalo teritorijoje griauti senus pastatus, tiesti komunikacijas, tačiau pagrindinių statinių – sandėlio ir pastato keleiviams greičiausiai dar nepradės statyti, kol nepaaiškės krantinių ir prieplaukos statybų pradžia.

„Kol nebus, pradėta statyti krantinė ir mes sulaikysime pagrindines savo investicijas“, – teigia B.Petrauskas.

Anot jo, bendrovė tariasi su keltų linijomis, kurios domisi galimybe naudotis būsimuoju terminalu, tačiau konkrečios derybos neįmanomos, kol nėra žinoma terminalo pastatymo data.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min