Vyriausybė dar 2008-aisiais priėmė nutarimą, kad Vilniuje, Kaune bei Klaipėdoje turi atsirasti viešieji logistikos centrai. Sostinėje šalia Vaidotų, viliamasi, toks centras duris atvers 2014-aisiais.
Panašiais tempais kuriamas ir Kauno viešasis logistikos centras, atsirasiantis Palemone.
Tačiau Klaipėdoje niekaip nepavyksta išrinkti vietos naujajam logistikos centrui. Antradienį pristačius tokio centro galimybių studiją paaiškėjo, kad šioji buvo darytai veltui. Galimybės studijų parinkta vieta šalia „Draugystės“ geležinkelio stoties pasirodė esanti netinama būsimam viešojo logistikos centro partneriui – „Lietuvos geležinkeliams“. Šie pasinaudojo galimybe ir patys pasiūlė vietą, kur galėtų toks terminalas stovėti – į šiaurę nuo „Draugystės“ stoties. Ši teritorija, anot „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Mindaugo Butnoriaus, priklauso bendrovei, tai esą paspartintų procesus.
„Svarbu suspėti pateikti paraiškas iki 2013-ųjų rugsėjo, kad galėtume gauti finansavimą“, – teigė pašnekovas. Anot jo, statybos galėtų trukti 1,5-2 metus.
„Lietuvos geležinkelių“ pasiūlytos teritorijos trūkumas – netoliese esantys tvenkiniai, skirti galimam gaisru gesinti. Juos tektų nusausinti, taip pat nugriauti ir dalį geležinkelio stoties administracijos statinio.
Klaipėdos vicemeras Artūras Šulcas jau susipažino su šešiomis galimybių studijomis, kurios norimų vaisių taip ir neatnešė. „Ir dabar ėjom išklausyti galimybių studijų rezultato ir paaiškėjo, kad tokia studija netenka prasmės, nes siūlomas dar vienas variantas, kuris galimybių studijoje nebuvo aptartas“, – pažymėjo A.Šulcas.
Jis sutiko, kad „Lietuvos geležinkelių“ pasiūlyta vieta iš tiesų yra priimtiniausias variantas tiek ekonominiu, tiek socialiniu požiūriu.
Klaipėdos savivaldybės valdininkai pageidavo detalesnės informacijos apie siūlomą vietą. „Panašu, kad ir šioji – šeštoji galimybių studija dar nėra paskutinė“, – pažymėjo A.Šulcas.