Bus perkraunama beveik 80 tūkst. tonų naftos, kurios pirkėjai yra įmonės iš Baltarusijos. Nafta bus perpumpuota į bendrovės rezervuarus, o iš jų į geležinkelio vagonus-cisternas ir išsiųsta į Baltarusijos naftos perdirbimo gamyklas.
Bus patikrintos krovos technologinės sistemos, registruojamas išsiskiriančių naftos garų kiekis ir fiksuojami sklandžiam ir saugiam perkrovimo procesui būtini technologiniai tobulinimai.
„Bendrovei labai svarbu užsitikrinti naujas sutartis ir diversifikuoti paslaugas, tačiau sutartis dėl nuolatinės naftos krovos įmanoma tik tuo atveju, jei mūsų techninės ir investicinės galimybės užtikrins visiškai saugų ir sklandų perkrovimo procesą. Aišku tiek, kad aplinkosaugos ir perkrovimo įrangos tobulinimui reikės didelių lėšų, todėl su Baltarusijos partneriais tarsimės dėl ilgalaikių sutarčių“, – pabrėžė „Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.
R.Masiulis taip pat informavo, kad Venesuelos nafta yra laki, todėl įmonės specialistai fiksuos naftos garų sklidimo ribas. „Miesto gyventojams skirsime specialų telefono numerį. Juo paskambinę jie galės informuoti apie jaučiamą kvapą. Tokiu būdu tikimės nustatyti naftos garų sklidimo teritoriją ir apsispręsti dėl atitinkamos garų surinkimo įrangos, kuri būtų sumontuota prieš pradedant perkrauti naftą dideliais kiekiais ir nuolat“, – sakė „Klaipėdos naftos“ vadovas.