Beveik trečdaliu padidėjo biriųjų/suverstinių krovinių apimtys, taip pat išaugo generalinių krovnių apimtys, iš jų ypač ro-ro priemonėmis gabenamų krovinių, kurie didžiąja dalimi yra plataus vartojimo prekės.
Klaipėdos uostas išlaikė Baltijos uostų lyderio pozicijas. Klaipėda ir toliau lenkia kaimyninius Rygos ir Ventspilio uostus. Klaipėda nusileido tik ungtiniam Talino uostui.
Per pirmuosius septynis šių metų mėnesius Klaipėdos jūrų uoste perkrauta 17,4 mln tonų jūrinių krovinių, tai yra 13,4 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Tokį rezultatą lėmė
natūralių ir cheminių trąšų, ro-ro krovinių, krovinių konteineriuose, naudingųjų iškasenų bei statybinių medžiagų perkrovimai.
Labiausiai išaugo biriųjų bei suverstinių krovinių, mažėjo skystųjų krovinių.
Sausio-liepos mėnesiais į Klaipėdos uostą įplaukė 3622 laivai, beveik 13 proc. arba 539 laivais mažiau nei per praėjusių metų tą patį laikotarpį. Keleivių per nagrinėtą laikotarpį apsilankė 188,6 tūkst, 17,7 proc. daugiau nei 2009-aisiais.