Nutarta siekti, kad ES lėšos būtų skiriamos ir gilinimo darbams, o uosto direkcijai siūloma atsisakyti šiemet planuotos įsigyti žemsiurbės, kuri kainuotų 40-60 mln. litų, antradienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Šiemet yra patvirtinta 171 mln. litų sąmata infrastruktūros darbams, tačiau mažėjant krovai uosto direkcija gali negauti 20-24 mln. litų planuotų rinkliavų.
„Visi projektai yra ekonomiškai argumentuoti ir turi perspektyvą. Kai kurie jų yra įtraukti į šių metų programą, ar pavyks visus pradėti šiemet, priklausys nuo to, kaip Susisiekimo ministerija, uosto direkcija ir uosto operatoriai ras galimybę pritraukti ne tik pinigų uosto rinkliavų pavidalu, bet ir iš ES, privačių lėšų“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis, kuris yra ir uosto plėtojimo tarybos pirmininkas.
Pritaikyti krantines didesniems konteinerių srautams prašo „Klaipėdos Smeltė“, tarp prioritetinių projektų atsidūrė Klaipėdos konteinerių terminalo krantinės statyba, tačiau ji, nepaisant viršijamų terminalo pajėgumų, nukelta į 2011 metus.
Investicijų krantinių statybai tikisi „Bega“, nurodanti, kad, pasistačiusi naujus terminalus, pritrauktų kasmet papildomai 4 mln. tonų krovinių. Nutiesti geležinkelį prie statomos krantinės prašo Klaipėdos jūrų krovinių kompanija.
Uostininkai viliasi, kad pavyks suskubti ir pasinaudoti krizės metu apie 40 proc. atpigusiomis statybinėmis medžiagomis, smukusiais statybų, projektavimo įkainiais.