-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 09 16

Krovinių vežimo sąlygoms gerinti pertvarkomos geležinkelio stotys

Gerinant krovinių vežimo sąlygas, Lietuvos geležinkeliuose atsisakoma netoli Vilniaus, tarp Panerių ir Vaidotų geležinkelio stočių, esančios Pušyno stoties.
Geležinkelis
Geležinkelis / Sauliaus Žiūros/BFL nuotr.

Sudarant sąlygas didesniam krovinių srautui aptarnauti ir mažinant krovinių vežimo sąnaudas, Vyriausybės sprendimu šią stotį nutarta uždaryti. Keleiviai Pušyno stotyje neaptarnaujami jau dvejus metus.

Prekiniams traukiniams skirta Pušyno geležinkelio stotis yra tarpinė, nuo didžiausios Lietuvoje Vaidotų geležinkelio skirstymo stoties nutolusi tik 2,8 kilometrų. Šioje stotelėje nėra galimybės aptarnauti didelio krovinių srauto, o dėl tarpinio sustojimo geležinkelio linijoje Paneriai–Vaidotai traukiniai negali išvystyti didesnio greičio.

Nelikus tarpinės stoties, traukiniai galės važiuoti greičiau, bus galima aptarnauti didesnį krovinių srautą, sumažės krovinių vežimo sąnaudos, pagerės geležinkelių transporto eismo sauga. Įmonės, kurios iki šiol naudojosi Pušyno geležinkelio stoties paslaugomis, bus aptarnaujamos Panerių ir Vaidotų geležinkelio stotyse.

Dėl Pušyno geležinkelio stoties uždarymo nenukentės ir jos darbuotojai – šioje stotyje dirbę 4 budėtojai perkeliami dirbti į Panerių geležinkelio stotį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius