Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2011 10 10

Kur dingo Kauno Senamiesčio dviračių takas?

Daugelyje vietų jau net nebeįžiūrimų per visą Senamiestį einančio dviračių tako linijų perdažyti neplanuojama. Tokį sprendimą Kauno valdžia priėmė atsižvelgusi į barų bei kavinių savininkų norą staliukus išstatyti kone visoje Vilniaus gatvėje.
Valdininkai mano, kad Senamiesčiu važiuojantys dviratininkai nekelia didelio pavojaus pėstiesiems.
Valdininkai mano, kad Senamiesčiu važiuojantys dviratininkai nekelia didelio pavojaus pėstiesiems. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Ruošiantis rugsėjo viduryje į Kauną persikėlusiam Europos krepšinio čempionatui, buvo naujai perdažytas per visą Laisvės alėją einantis dviračių takas. Tačiau dalį dviračių mėgėjų nustebino, jog Senamiestyje viskas liko kaip buvę.

Staliukai uždengtų taką

Paaiškėjo, jog planus atnaujinti per visą Vilniaus gatvę einantį dviračių taką užblokavo Senamiestyje dirbantys verslininkai. Jie Kauno valdžios atstovams pareiškė, jog Vilniaus gatvėje veikiančių barų ir kavinių staliukus pastačius lauke, dviračių taką žyminčios linijos nebetektų prasmės.

„Kadangi Senamiesčio kavinės savo stalus iškelia truputėlį toliau nei šaligatviai, kai kur jie dengtų tą patį dviračių taką. O mūsų noras yra kiek galima daugiau leisti verslininkams ir kitoms organizacijoms išeiti į gatves, kad jose būtų šurmulys ir judesys“, – aiškino Kauno vicemeras Povilas Mačiulis.

Pavojaus nėra

Politikas atkreipė dėmesį, jog Vilniaus gatvė yra grįsta akmenimis, tad dviratininkai šioje vietoje greitai nevažinėja, o dalis jų Senamiestį įveikia netgi stumdamiesi savo transporto priemonę.

„Tad avarijų pavojaus, koks yra Laisvės alėjoje, Vilniaus gatvėje nėra. Kurį laiką mes stebėjome situaciją Senamiestyje ir galiausiai įsitikinome, kad nusitrynusios dviračių tako linijos jokių neigiamų pasekmių neatnešė“, – teigė P.Mačiulis.

Yra svarbesnių problemų

„Jei atnaujintų Senamiesčiu einančio dviračių tako žymėjimą, tai būtų tikrai gerai“, – tikino Lietuvos dviratininkų bendruomenės pirmininkas Linas Vainius. Tiesa, pašnekovas pridūrė, jog šis dviračių takas nėra toks svarbus kaip Laisvės alėjoje, kur tiek pėsčiųjų, tiek dviračių, tiek automobilių daugiau.

L.Vainius prisipažino pats beveik visuomet aplenkiantis Vilniaus gatvę, o į Rotušės aikštę ar kitas greta esančias vietas važiuojantis Nemuno krantine.

„Aišku, dėl bendros tvarkos turbūt reikėtų tas linijas atnaujinti, tačiau tai nėra svarbiausia problema. Daug svarbiau yra sutvarkyti nusidėvėjusius dviračių takus. Prasta situacija yra Nemuno krantinėje, Kleboniškio, Panemunės šilo dviračių takuose. Be to, tiesiog būtina nupjauti Šančių ir Lampėdžių takuose įkaltus stulpelius. Jie buvo įrengti siekiant apsisaugoti nuo automobilių, tačiau didžiausias problemas sukėlė dviratininkams. Yra buvęs ne vienas atvejis, kuomet užsižiūrėjęs žmogus į juos atsitrenkia ir patiria labai rimtų traumų“, – kalbėjo L.Vainius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius